
Bezpośrednie spotkania z polskimi i zagranicznymi kupcami
21 listopad 2023
Spotkania handlowe podczas WorldFood Poland
Udział w targach WorldFood Poland przynosi Wystawcom wiele dodatkowych korzyści biznesowych. Jednym z benefitów jest możliwość skorzystania z usługi biznesowego matchmaking’u. Spotkania handlowe to nieodłączna część targów WorldFood Poland – spotkania 1:1 z kupcami z Polski i całego świata. Usługa daje możliwość wcześniejszego umawiania spotkań z kluczowymi kupcami obecnymi na targach. Za pomocą dedykowanej platformy zaaranżowanych zostało już tysiące spotkań handlowych, zarówno w strefie matchmaking’u jak i online. Udział w spotkaniach B2B jest bezpłatny dla Wystawców targów WorldFood Poland.
Bezpośrednie spotkania z polskimi i zagranicznymi kupcami
Wszyscy wystawcy mogą wziąć udział w biznesowej strefie spotkań tzw. MatchMakingu - spotkaniach handlowych z kupcami z polskich i międzynarodowych sieci handlowych, sklepów specjalistycznych, stacji paliw, sektora e-commerce i HoReCa. Do tej pory w spotkaniach handlowych udział wzięli m.in. kupcy z sieci takich jak:Auchan, Avita, Carrefour Polska, Biedronka, Makro Cash&Carry, Organic Farma Zdrowia, Topaz, WSS Społem, SPS Handel, Kuchnie Świata, Empik, Eurocash, E.Leclerc, Ikea Food, Lagardere Travel Retail, Lidl, Mila, Żabka, TOP Market, Rossmann, Da Grasso, EatZone, Green Caffe Nero, Organic Coffee, Sphinx, Sheraton, Bristol, A.Bikle, Cofee Bean/Cava, AccorHotels, BobbyBurger, Costa Polska, Kuchnia Marché, Wedel Pijalnie Czekolady, KIK FIT Bar, Marriott, Ray- Trade, Dreigras UAB, Falcon SA, Jaipur Star General Traiding Co. LLC, MCA Comercial, Saffron Restaurant Group / Azerbaycan Restaurants LLC, Sphinx Trading Company.
Zapytaj o wycenę stoiska
Przeczytaj również: