
Do 31 lipca rezerwacja powierzchni dla wystawców na FRUIT LOGISTICA 2024
10 lipiec 2023
Less than three weeks remain to reserve stand space at the Berlin event, which remains the ‘heartbeat of the fresh produce business’
FRUIT LOGISTICA, the leading trade show for the global fresh produce business, is on course to attract a large number of exhibitors and visitors from all over the world to its next edition, which takes place in Berlin, Germany, from 7 to 9 February 2024.
Regarded by many as the heartbeat of the fresh produce business, FRUIT LOGISTICA offers buyers and suppliers from around the world a chance to make the right connections in a tough trading environment. It also presents a perfect opportunity to explore new ways to overcome economic, environmental, geopolitical and technological challenges.
Last year, the event hosted more than 63,000 trade visitors and buyers from over 140 nations, who were able to connect with 2,610 exhibitors from 92 countries. An even greater number is expected at the next edition.
“FRUIT LOGISTICA is the only event that brings together such a wide range of buyers and sellers from all over the world, and this makes it the place to be for any business in the fresh produce industry,” says Kai Mangelberger, director of FRUIT LOGISTICA. “With only a few days left for companies to secure their stand space, our exhibitor bookings are already 30 per cent higher than they were at the same time last year. And we see particular growth in demand from Latin America and Africa.”Paloma Díaz del Río García de Lomas, head of international trade at Madrid wholesale market Mercamadrid, also sees the enormous value in exhibiting at FRUIT LOGISTICA: “As an international benchmark for exports, we want to be in touch with all the companies in the sector, all the different actors in the supply chain, and it's a meeting point for being a benchmark here in the sector.”
In addition to the large number of buyers and sellers, FRUIT LOGISTICA also features a wide range of educational programs and networking events. This year, the event will focus on the challenges facing the fresh produce industry, such as climate change, food safety, and sustainability.
“FRUIT LOGISTICA is always at the forefront of the latest trends and innovations in the fresh produce industry,” said Mangelberger. “We’re committed to providing our exhibitors and visitors with the tools and resources they need to succeed in today’s ever-changing market.”
The 31 July deadline to book stand space is fast approaching. Full details on how to register for a stand can be found on the website of FRUIT LOGISTICA.
Przeczytaj również:

ASIA FRUIT LOGISTICA uruchamia program Meet Ups 2026 – nowy etap integracji branży w kluczowych rynkach Azji
18 grudzień 2025
Po bardzo udanej edycji w 2025 roku, która połączyła liderów branży w pięciu kluczowych krajach, cykl Meet Ups powraca w jeszcze bardziej rozbudowanej formule. W minionym roku wydarzenia odbyły się m.in. w Indiach, Wietnamie, Tajlandii i Chinach, gromadząc ponad 2 200 profesjonalistów, oferując 80+ godzin networkingu oraz wystąpienia 90 czołowych ekspertów rynku świeżych produktów. »

Podczas targów Macfrut 2026 wystawa Plant Nursery skupi uwagę na całym łańcuchu szkółkarskim
17 grudzień 2025
Plant Nursery to wystawa poświęcona innowacjom w branży szkółkarskiej, koncentrująca się na globalnych nowościach w uprawie awokado i mango, a także mniej popularnych gatunkach owoców tropikalnych i subtropikalnych, ekologicznej produkcji szkółkarskiej, podkładkach, innowacjach ogrodniczych oraz prawach do odmian roślin. Wydarzenie odbędzie się w dniach 21–23 kwietnia 2026 r. w Rimini Expo Centre »

José Manuel Molina zwycięzcą XV Konkursu Kreatywnej Kuchni z Granatem Mollar de Elche
17 grudzień 2025
Młody szef kuchni z Malagi, José Manuel Molina z restauracji La Brasería de Carmen w Torre de Benagalbón, został zwycięzcą XV edycji Konkursu Kreatywnej Kuchni z Granatem Mollar de Elche, który odbył się w renomowanej restauracji La Finca prowadzonej przez Susi Díaz (1 gwiazdka Michelin). Zwycięski talerz zatytułowany „Ganbatte” – japońskie słowo oznaczające rozwój osobisty i ewolucję – zachwycił jury oryginalnym połączeniem smaków. »