
PRIVEL 2025 otwiera jutro swoją pierwszą edycję – 269 wystawców i 300 kupców z 27 krajów
Nowe międzynarodowe targi dedykowane branży marek własnych odbędą się w dniach 5–6 listopada w hali 7 IFEMA MADRID, umacniając pozycję Madrytu jako międzynarodowego centrum sektora FMCG.
PRIVEL 2025 zostanie oficjalnie otwarty przez Óscara Romerę, dyrektora ds. gospodarki, handlu i ochrony konsumentów w Urzędzie Miasta Madryt.
W kontekście dynamicznego wzrostu sektora marek własnych, napędzanego poszukiwaniem wartości i rosnącym zaufaniem konsumentów, jutro ruszają targi PRIVEL 2025, pierwsze wydarzenie w Hiszpanii w całości poświęcone tej branży. W dniach 5–6 listopada w hali 7 IFEMA MADRID zaprezentuje się 269 wystawców, spotka się ponad 300 kluczowych kupców z 27 krajów, a także odbędzie się pierwszy Kongres Marek Własnych PRIVEL, który jeszcze bardziej umocni pozycję Madrytu jako międzynarodowego centrum handlu produktami konsumpcyjnymi.
Te liczby potwierdzają nie tylko potrzebę stworzenia przestrzeni, w której producenci i detaliści mogą nawiązywać relacje biznesowe i przewidywać trendy rynkowe, ale także podkreślają globalne przywództwo Hiszpanii w zakresie rozwoju, innowacji i eksportu produktów marek własnych.
Zróżnicowana oferta wystawiennicza dostosowana do segmentów branży
Wystawa obejmuje 269 wystawców, podzielonych na dwa główne obszary:
Żywność (62%) – obejmująca firmy z sektora spożywczego i napojów,
Produkty nieżywnościowe (38%) – w tym artykuły do pielęgnacji ciała, środki czystości i produkty gospodarstwa domowego.
Wśród firm prezentujących się w strefie spożywczej znajdą się m.in. Quesos El Pastor Hijos de Salvador, Nauterra, Grupo Haricaman, Embutidos Monells, Juver Alimentación, Dulca, Elgorriaga, Helios oraz Damm Global.
W części non-food obecni będą m.in. Química del Centro, Persán, Lascaray, Laboratorios Vinfer oraz Tetra Pak.
Po zakończeniu targów Fundación Banco de Alimentos de Madrid przy wsparciu wolontariuszy zorganizuje zbiórkę produktów wystawianych podczas wydarzenia, które zostaną przekazane na cele dobroczynne.
PRIVEL – strategiczna platforma internacjonalizacji dzięki programowi B2B
Kluczowym elementem targów jest Międzynarodowy Program Kupców (International Buyers Programme), który zgromadzi ponad 300 profesjonalistów z sektora handlu detalicznego z 27 krajów. Program ułatwi spotkania B2B pomiędzy wystawcami a krajowymi i zagranicznymi detalistami – ze szczególnym uwzględnieniem rynku Ameryki Łacińskiej – wspierając ekspansję marek własnych i otwierając nowe możliwości współpracy.
Wśród potwierdzonych uczestników znajdują się czołowe sieci handlowe, takie jak Alcampo, Aldi, Cencosud, Colruyt, Lidl, Eroski, DIA, Carrefour, Superunie, Walmart Mexico, Marjane, Selex, Tottus, Corporación Favorita, SMU, D1, Grupo Ramos i wiele innych.
1. Kongres Marek Własnych PRIVEL – platforma wiedzy i dyskusji
Organizowany przez Alimarket, Kongres stanie się centralnym miejscem wymiany wiedzy i debat branżowych. Sponsorami wydarzenia są Circana, LPR, VINFER Laboratorios oraz Tosca. Program obejmie wystąpienia ekspertów poświęcone strategiom rozwoju marek własnych, innowacjom produktowym, relacjom producent–detalista, zarządzaniu łańcuchem dostaw, analizie kosztów i cen, a także nowym trendom odpowiadającym na zmieniające się oczekiwania konsumentów.
Strefa VIP i networking
Targi PRIVEL zaoferują również strefę VIP Lounge, sponsorowaną przez ZUMMO i WMF, przeznaczoną do spotkań networkingowych między wystawcami, kupcami i prelegentami.
Trzy filary pierwszej edycji
Strefa wystawiennicza – łącząca czołowych i rozwijających się producentów marek własnych,
Program B2B – generujący nowe możliwości biznesowe, z naciskiem na Amerykę Łacińską i region Morza Śródziemnego,
Kongres Marek Własnych PRIVEL – forum wiedzy i wymiany doświadczeń, organizowany przez Alimarket.
PRIVEL 2025 został stworzony jako strategiczne miejsce spotkań dla branży marek własnych, wzmacniające rolę IFEMA MADRID jako platformy biznesu, innowacji i umiędzynarodowienia.


