
Hall of Apples, coraz piękniejsze sklepy z nowym konkursem VOG
12 luty 2022
There is time until March 31 to participate in the international initiative that rewards the best exhibitions dedicated to apples conceived by retailers, wholesalers, and supermarkets.
More engaging and aesthetically pleasing displays, greater clarity in the shelf arrangement, and consumers who are increasingly satisfied with their shopping experience. These are the main objectives that the VOG Consortium aims to achieve with the new Hall of Apples international contest.
“We are very curious to see the ideas that will come to us directly from the stores,” says Hannes Tauber, Marketing Manager of the VOG Consortium. "Some stores concentrate more on the attractiveness and creativity of the display, others on creating a geometric arrangement, which is clear and easy to read. Regardless, all retailers who have participated so far, without distinction, have grasped the spirit of the initiative, which aims to enhance the store with an assortment of apples that are pleasant to look at and easy to access".
The Hall of Apples contest rewards the best displays created in retail stores, at wholesalers, and in supermarkets, both small and medium (up to 1,500 m²) as well as large (over 1,500 m²) in Italy, Spain, Germany, Sweden, Holland, Norway, Belgium, Malta, and Cyprus. Participants can request the most beautiful promotional materials from the VOG Consortium, starting with those of the Marlene® brand - with posters related to the autumn and winter seasons, in line with the new 2021/2022 communication campaign - but also POP and POS materials of the envy ™, Kanzi® and yello® brands.
An international jury of experts in the field of category management will decide the final winners considering specific requirements related to factors such as assortment, creativity of the display, and sales results obtained. The winners of the Hall of Apples will receive as prize a personalized display to showcase apples with a value ranging from 5,000 to 20,000 euros, depending on the category they belong to. Finally, regardless of the category, one winner per country will be selected for the best use of Marlene® materials related to the new campaign. These winners will receive a voucher for a two-person trip to South Tirol - Südtirol.
“There are still a number of weeks to go until the end of the contest and we hope that the great imagination of those participating in the Hall of Apples contest will make it particularly difficult for the jury to decide the final winners” concludes Hannes Tauber.
There is time until March 31, 2022, to participate in the competition. The photos of the displays must be uploaded to the website
www.hallofapples.com.
Przeczytaj również:

Food Africa i pacprocess MEA 2025: Napędzając rozwój regionalnego handlu i przemysłu
11 lipiec 2025
W swoich jubileuszowych 10. i 6. edycjach, targi Food Africa oraz pacprocess MEA odbędą się w dniach 9–12 grudnia 2025 r. w Egypt International Exhibition Center (EIEC). Te międzynarodowo cenione wydarzenia stały się wiodącymi platformami dla przedstawicieli sektora spożywczego, przetwórczego i opakowaniowego, oferując wyjątkowe możliwości rozwoju biznesu na rynkach Afryki i Bliskiego Wschodu. Food Africa umocniła swoją pozycję jako główna brama do dynamicznie rozwijającego się sektora spożywczego w Afryce. »

Wizyta studyjna w Chinach: Niezapomniane przeżycie podczas CHINA MEET UP 2025
10 lipiec 2025
Wizyta studyjna w Chinach: Niezapomniane przeżycie podczas CHINA MEET UP 2025. Odwiedzający z całego świata zapisują się na rozszerzenie targów ASIA FRUIT LOGISTICA o Chiny. Dołącz do Wizyty studyjnej i Programu Premium Buyer, dopóki są wolne miejsca. Targi CHINA MEET UP 2025, oficjalne rozszerzenie targów ASIA FRUIT LOGISTICA o Chiny kontynentalne, powracają do Kantonu w dniach 8–9 września 2025 r. z dużym rozmachem i szerszym globalnym udziałem. WIZYTA STUDYJNA PO CHINACH oraz pierwszy w historii Puchar Golfa AFL Fresh Produce Reemoon. »

Pozostało tylko trzy tygodnie na rejestrację wystawcy na targi FRUIT LOGISTICA 2026
10 lipiec 2025
Targi FRUIT LOGISTICA, które odbędą się w Berlinie w dniach 4-6 lutego 2026 r., to wiodące targi branży świeżych produktów. Dzięki nowym formatom, możliwościom nawiązywania kontaktów na wysokim poziomie i globalnemu zasięgowi, jest to wydarzenie, którego nie można przegapić dla profesjonalistów z branży. Rejestracja trwa do 31 lipca 2025 r. Dzięki nowym formatom wydarzeń, edycja zapowiada się jako najbardziej wartościowa jak dotąd dla firm z całego świata. »