WorldFood Poland Virtual EXPO 2021 - trendy kształtujące przyszłość branży

14 kwiecień 2021
Zapraszamy w dniach 20-22 kwietnia do udziału w targach online, podczas których odbędą się liczne konferencje branżowe oraz zaprezentują się firmy produkujące żywność i napoje.

Siódma edycja targów WorldFood Poland organizowana będzie w trybie online. Wydarzenie to już teraz jest uznawane za największe tego rodzaju spotkanie biznesowe dla firm z branży spożywczej, handlu oraz sektora HoReCa.

Uczestnicy WorldFood Poland Virtual Expo spotkają się wirtualnie na specjalnie zaprojektowanej platformie internetowej. Narzędzie to stworzono z myślą o odwzorowaniu interakcji panujących podczas tradycyjnych imprez targowych.

Platforma oferuje nieskrępowany dostęp do tysięcy produktów.
Jednym z największych atutów tego rozwiązania jest umożliwienie oraz znaczące ułatwienie spotkań z partnerami biznesowymi. To idealne miejsce do spotkań i rozmów z obecnymi i przyszłymi kontrahentami.

Kto weźmie udział w tegorocznych Targach?

Swój udział potwierdziło niemal 150 wystawców z 17 krajów, m.in. z Bułgarii, Chorwacji , Cypru, Grecji, Francji, Japonii, Litwy, Malezji, Norwegii, Peru, Polski, Sri Lanki, Tajlandii, Tunezji, Turcji, Ukrainy i USA.

Zaprezentują oni produkty z wielu kategorii:

m.in. produkty spożywcze, produkty ekologiczne, produkty naturalne i tradycyjne, przetwory warzywne i owocowe, musztardy i sosy, mrożonki, słodycze, wyroby czekoladowe, wyroby cukiernicze i piekarnicze, produkty wegańskie, przekąski, m.in. bakalie czy orzeszki, kawa i herbata oraz napoje bezalkoholowe – soki i soki NFC, mięso, ryby i owoce morza, nabiał, przyprawy, dodatki do żywności, produkty własne / produkty kontraktowe, alkohol – wino, nalewki i piwo, produkty delikatesowe, systemy IT do planowania i zarządzania magazynami czy dostawami


Wśród wystawców pojawią się między innymi:

USDA Dział Rolny Ambasady USA, który jest partnerem strategicznym tegorocznej edycji, Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, UniqueMoments Sp. zo.o., SYS Foods, OlivoCold Logistics, DPD Polska, The CyprusEmbassy Trade Centre in Warsaw, Marex-Gel  D.O.O., ArraGroup Sp. z o.o. Sp. k., OSM Łowicz, Pamapol S.A., Dary Natury, SaycanBaharat, Promperu, Gospodarstwo Pasieczne Tomasz Łysoń Sp.z o.o. Sp.k., PHZ SP ''Lacpol'' sp.zo.o., OneDayMoreSp.zo.o. Sp.K., Agrema, Zdrowo Namieszane, AmicogenInc, RSPO


Co Targi mogą zmienić w Twoim biznesie?
Targi branżowe są doskonałą receptą na ugruntowanie swojej pozycji na rynku. To świetna okazja do budowania wizerunku firmy i wykorzystania sytuacji kryzysowej do rozwoju potencjału firmy.

Dla przedstawicieli świata biznesu będą one niepowtarzalną szansą znalezienia partnerów handlowych, usługowych i produkcyjnych. 

Tym, co ma wyjątkowe znaczenie, zwłaszcza w obecnej sytuacji związanej z pandemią, jest networking. Dlatego też podczas Targów WorldFood Poland uruchomiona zostanie wirtualna strefa pozwalająca na nawiązywanie tego rodzaju kontaktów i prowadzenia internetowych spotkań.

Program konferencyjny Targów 
Spotkania biznesowe to nie wszystko, co organizatorzy przygotowali dla uczestników tego spotkania. 

Kilkanaście debat, konferencji i prezentacji  w formie online o polskim rynku spożywczym, globalnych trendach i innowacjach w branży spożywczej. Tematy aktualne i ważne, dotyczące bieżących problemów i odpowiadające na nurtujące pytania. Wśród prelegentów znane osobistości, przedstawiciele rządu i instytucji, eksperci i przedsiębiorcy oraz reprezentanci mediów. To wszystko w Strefie Konferencji online.

Kto powinien odwiedzić Targi?
Każdy, kto działa w branży spożywczej i chce na bieżąco śledzić zmiany zachodzące w ramach tego sektora. 

Producenci, dystrybutorzy oraz dostawcy. Detaliści i hurtownicy. Firmy z dużym dorobkiem oraz startupy. Inwestorzy, mentorzy, eksperci i specjaliści branżowi.


Zapraszamy do udziału w wydarzeniu
https://www.worldfood.pl/rejestracja/ 

Przeczytaj również:

Food & Drinks Malaysia by SIAL, 1-3 July 2025 MITEC Kuala Lumpur

11 czerwiec 2025
Food & Drinks Malaysia by SIAL ma szansę stać się wiodącą wystawą żywności i napojów w Malezji i całym regionie - zapewniającą skoncentrowaną platformę dla branży w kierunku wejścia na rynek do bramy stolicy żywności Azji - Malezji. Udział w targach daje wystawcom możliwość eksploracji przedsięwzięć biznesowych, nawiązywania kontaktów i nawiązywania partnerstw z malezyjskimi i międzynarodowymi firmami, inwestorami i agencjami rządowymi, wykorzystując dynamiczny rynek F&B i potencjał ekonomiczny ASEAN. »

Poznaj świat win i alkoholi - mistrzowska klasa Vinexpo 2025

9 czerwiec 2025
Poszerz swoją wiedzę dzięki Vinexpo India 2025 Masterclass Series, prowadzonej przez Vinexpo Academy, globalnie uznaną platformę edukacji, innowacji i spostrzeżeń branżowych. Pogłęb wiedzę o produktach dzięki fachowo prowadzonym degustacjom. Poznaj trendy rynkowe dzięki bezstronnym, wartościowym spostrzeżeniom. Bądź na bieżąco dzięki treściom opracowanym przez światowych ekspertów. Każda sesja prowadzona przez uznanych sommelierów, mistrzów destylacji »

FRUITNET i IFPA łączą siły, aby dostarczać wartościowe treści na ASIA FRUIT LOGISTICA PEET UP

7 czerwiec 2025
Fruitnet i IFPA przygotują program treści wypełnionych spostrzeżeniami na wiodącym międzynarodowym wydarzeniu dla branży świeżych produktów w Ameryce Łacińskiej ASIA FRUIT LOGISTICA PERU MEET UP, zupełnie nowe międzynarodowe wydarzenie łączące handel eksportem świeżych produktów w Ameryce Łacińskiej z kluczowymi nabywcami z Azji i całego świata, rozpocznie się w Limie w dniach 28-29 października 2025 r. »
Partnerzy