
WorldFood Poland Virtual EXPO 2021 - trendy kształtujące przyszłość branży
14 kwiecień 2021
Zapraszamy w dniach 20-22 kwietnia do udziału w targach online, podczas których odbędą się liczne konferencje branżowe oraz zaprezentują się firmy produkujące żywność i napoje.
Siódma edycja targów WorldFood Poland organizowana będzie w trybie online. Wydarzenie to już teraz jest uznawane za największe tego rodzaju spotkanie biznesowe dla firm z branży spożywczej, handlu oraz sektora HoReCa.
Uczestnicy WorldFood Poland Virtual Expo spotkają się wirtualnie na specjalnie zaprojektowanej platformie internetowej. Narzędzie to stworzono z myślą o odwzorowaniu interakcji panujących podczas tradycyjnych imprez targowych.
Platforma oferuje nieskrępowany dostęp do tysięcy produktów.
Jednym z największych atutów tego rozwiązania jest umożliwienie oraz znaczące ułatwienie spotkań z partnerami biznesowymi. To idealne miejsce do spotkań i rozmów z obecnymi i przyszłymi kontrahentami.
Kto weźmie udział w tegorocznych Targach?
Swój udział potwierdziło niemal 150 wystawców z 17 krajów, m.in. z Bułgarii, Chorwacji , Cypru, Grecji, Francji, Japonii, Litwy, Malezji, Norwegii, Peru, Polski, Sri Lanki, Tajlandii, Tunezji, Turcji, Ukrainy i USA.
Zaprezentują oni produkty z wielu kategorii:
m.in. produkty spożywcze, produkty ekologiczne, produkty naturalne i tradycyjne, przetwory warzywne i owocowe, musztardy i sosy, mrożonki, słodycze, wyroby czekoladowe, wyroby cukiernicze i piekarnicze, produkty wegańskie, przekąski, m.in. bakalie czy orzeszki, kawa i herbata oraz napoje bezalkoholowe – soki i soki NFC, mięso, ryby i owoce morza, nabiał, przyprawy, dodatki do żywności, produkty własne / produkty kontraktowe, alkohol – wino, nalewki i piwo, produkty delikatesowe, systemy IT do planowania i zarządzania magazynami czy dostawami
Wśród wystawców pojawią się między innymi:USDA Dział Rolny Ambasady USA, który jest partnerem strategicznym tegorocznej edycji, Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, UniqueMoments Sp. zo.o., SYS Foods, OlivoCold Logistics, DPD Polska, The CyprusEmbassy Trade Centre in Warsaw, Marex-Gel D.O.O., ArraGroup Sp. z o.o. Sp. k., OSM Łowicz, Pamapol S.A., Dary Natury, SaycanBaharat, Promperu, Gospodarstwo Pasieczne Tomasz Łysoń Sp.z o.o. Sp.k., PHZ SP ''Lacpol'' sp.zo.o., OneDayMoreSp.zo.o. Sp.K., Agrema, Zdrowo Namieszane, AmicogenInc, RSPO
Co Targi mogą zmienić w Twoim biznesie?Targi branżowe są doskonałą receptą na ugruntowanie swojej pozycji na rynku. To świetna okazja do budowania wizerunku firmy i wykorzystania sytuacji kryzysowej do rozwoju potencjału firmy.
Dla przedstawicieli świata biznesu będą one niepowtarzalną szansą znalezienia partnerów handlowych, usługowych i produkcyjnych.
Tym, co ma wyjątkowe znaczenie, zwłaszcza w obecnej sytuacji związanej z pandemią, jest networking. Dlatego też podczas Targów WorldFood Poland uruchomiona zostanie wirtualna strefa pozwalająca na nawiązywanie tego rodzaju kontaktów i prowadzenia internetowych spotkań.
Program konferencyjny Targów Spotkania biznesowe to nie wszystko, co organizatorzy przygotowali dla uczestników tego spotkania.
Kilkanaście debat, konferencji i prezentacji w formie online o polskim rynku spożywczym, globalnych trendach i innowacjach w branży spożywczej. Tematy aktualne i ważne, dotyczące bieżących problemów i odpowiadające na nurtujące pytania. Wśród prelegentów znane osobistości, przedstawiciele rządu i instytucji, eksperci i przedsiębiorcy oraz reprezentanci mediów. To wszystko w Strefie Konferencji online.
Kto powinien odwiedzić Targi?Każdy, kto działa w branży spożywczej i chce na bieżąco śledzić zmiany zachodzące w ramach tego sektora.
Producenci, dystrybutorzy oraz dostawcy. Detaliści i hurtownicy. Firmy z dużym dorobkiem oraz startupy. Inwestorzy, mentorzy, eksperci i specjaliści branżowi.
Zapraszamy do udziału w wydarzeniuhttps://www.worldfood.pl/rejestracja/
Przeczytaj również:

POLAGRA+TAROPAK = kompleksowe spojrzenie na sektor spożywczy
25 czerwiec 2025
W odpowiedzi na potrzeby rynku, Targi POLAGRA 2025 zostaną połączone z Targami TAROPAK – wydarzeniem w pełni dedykowanym rozwiązaniom opakowaniowym, etykietowaniu oraz logistyce. To wyjątkowa okazja, by w jednym miejscu zapoznać się z kompleksową ofertą dla całego łańcucha produkcyjnego – od surowców i technologii, przez przetwórstwo, aż po pakowanie i dystrybucję gotowego produktu. Dzięki tej synergii, producenci z różnych segmentów branży spożywczej będą mogli:
znaleźć innowacyjne rozwiązania »

Świeże inicjatywy napędzają globalny wzrost na targach ASIA FRUIT LOGISTICA 2025
24 czerwiec 2025
ASIA FRUIT LOGISTICA zwiększa globalny handel dzięki nowym funkcjom i silniejszemu udziałowi międzynarodowemu. Targi ASIA FRUIT LOGISTICA 2025 szykują się do dynamicznej edycji AsiaWorld-Expo w Hongkongu w dniach 3–5 września, a globalny biznes świeżych produktów reaguje z impetem. Wystawcy z 41 krajów i regionów, 25 pawilonów narodowych. Tegoroczne wydarzenie wprowadza dwa zupełnie nowe fora: Frozen Fruit and Vegetables Forum pierwszego dnia oraz Nuts and Dried Fruit Forum drugiego dnia. »

Wyczekiwane targi branży spożywczej i napojów SIGEP Asia powracają
24 czerwiec 2025
SIGEP Asia, Speciality Food & Drinks Asia i Speciality Coffee & Tea Asia 2025, odbywające się w tym samym czasie co 6. edycja Restaurant Asia, zgromadzą i zainspirują najlepszych graczy branżowych i decydentów z całego łańcucha dostaw F&B i gastronomii. Priorytetowo traktując programowanie o dużym wpływie, wydarzenie wykracza poza tradycyjne stoiska handlowe, oferując dziesiątki dodatkowych wydarzeń, takich jak tematyczne salony, przejęcia barów, pokazy na żywo i kursy mistrzowskie. »