
WorldFood Poland Virtual EXPO 2021 - trendy kształtujące przyszłość branży
14 kwiecień 2021
Zapraszamy w dniach 20-22 kwietnia do udziału w targach online, podczas których odbędą się liczne konferencje branżowe oraz zaprezentują się firmy produkujące żywność i napoje.
Siódma edycja targów WorldFood Poland organizowana będzie w trybie online. Wydarzenie to już teraz jest uznawane za największe tego rodzaju spotkanie biznesowe dla firm z branży spożywczej, handlu oraz sektora HoReCa.
Uczestnicy WorldFood Poland Virtual Expo spotkają się wirtualnie na specjalnie zaprojektowanej platformie internetowej. Narzędzie to stworzono z myślą o odwzorowaniu interakcji panujących podczas tradycyjnych imprez targowych.
Platforma oferuje nieskrępowany dostęp do tysięcy produktów.
Jednym z największych atutów tego rozwiązania jest umożliwienie oraz znaczące ułatwienie spotkań z partnerami biznesowymi. To idealne miejsce do spotkań i rozmów z obecnymi i przyszłymi kontrahentami.
Kto weźmie udział w tegorocznych Targach?
Swój udział potwierdziło niemal 150 wystawców z 17 krajów, m.in. z Bułgarii, Chorwacji , Cypru, Grecji, Francji, Japonii, Litwy, Malezji, Norwegii, Peru, Polski, Sri Lanki, Tajlandii, Tunezji, Turcji, Ukrainy i USA.
Zaprezentują oni produkty z wielu kategorii:
m.in. produkty spożywcze, produkty ekologiczne, produkty naturalne i tradycyjne, przetwory warzywne i owocowe, musztardy i sosy, mrożonki, słodycze, wyroby czekoladowe, wyroby cukiernicze i piekarnicze, produkty wegańskie, przekąski, m.in. bakalie czy orzeszki, kawa i herbata oraz napoje bezalkoholowe – soki i soki NFC, mięso, ryby i owoce morza, nabiał, przyprawy, dodatki do żywności, produkty własne / produkty kontraktowe, alkohol – wino, nalewki i piwo, produkty delikatesowe, systemy IT do planowania i zarządzania magazynami czy dostawami
Wśród wystawców pojawią się między innymi:USDA Dział Rolny Ambasady USA, który jest partnerem strategicznym tegorocznej edycji, Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, UniqueMoments Sp. zo.o., SYS Foods, OlivoCold Logistics, DPD Polska, The CyprusEmbassy Trade Centre in Warsaw, Marex-Gel D.O.O., ArraGroup Sp. z o.o. Sp. k., OSM Łowicz, Pamapol S.A., Dary Natury, SaycanBaharat, Promperu, Gospodarstwo Pasieczne Tomasz Łysoń Sp.z o.o. Sp.k., PHZ SP ''Lacpol'' sp.zo.o., OneDayMoreSp.zo.o. Sp.K., Agrema, Zdrowo Namieszane, AmicogenInc, RSPO
Co Targi mogą zmienić w Twoim biznesie?Targi branżowe są doskonałą receptą na ugruntowanie swojej pozycji na rynku. To świetna okazja do budowania wizerunku firmy i wykorzystania sytuacji kryzysowej do rozwoju potencjału firmy.
Dla przedstawicieli świata biznesu będą one niepowtarzalną szansą znalezienia partnerów handlowych, usługowych i produkcyjnych.
Tym, co ma wyjątkowe znaczenie, zwłaszcza w obecnej sytuacji związanej z pandemią, jest networking. Dlatego też podczas Targów WorldFood Poland uruchomiona zostanie wirtualna strefa pozwalająca na nawiązywanie tego rodzaju kontaktów i prowadzenia internetowych spotkań.
Program konferencyjny Targów Spotkania biznesowe to nie wszystko, co organizatorzy przygotowali dla uczestników tego spotkania.
Kilkanaście debat, konferencji i prezentacji w formie online o polskim rynku spożywczym, globalnych trendach i innowacjach w branży spożywczej. Tematy aktualne i ważne, dotyczące bieżących problemów i odpowiadające na nurtujące pytania. Wśród prelegentów znane osobistości, przedstawiciele rządu i instytucji, eksperci i przedsiębiorcy oraz reprezentanci mediów. To wszystko w Strefie Konferencji online.
Kto powinien odwiedzić Targi?Każdy, kto działa w branży spożywczej i chce na bieżąco śledzić zmiany zachodzące w ramach tego sektora.
Producenci, dystrybutorzy oraz dostawcy. Detaliści i hurtownicy. Firmy z dużym dorobkiem oraz startupy. Inwestorzy, mentorzy, eksperci i specjaliści branżowi.
Zapraszamy do udziału w wydarzeniuhttps://www.worldfood.pl/rejestracja/
Przeczytaj również:

Wizyta studyjna w Chinach: Niezapomniane przeżycie podczas CHINA MEET UP 2025
10 lipiec 2025
Wizyta studyjna w Chinach: Niezapomniane przeżycie podczas CHINA MEET UP 2025. Odwiedzający z całego świata zapisują się na rozszerzenie targów ASIA FRUIT LOGISTICA o Chiny. Dołącz do Wizyty studyjnej i Programu Premium Buyer, dopóki są wolne miejsca. Targi CHINA MEET UP 2025, oficjalne rozszerzenie targów ASIA FRUIT LOGISTICA o Chiny kontynentalne, powracają do Kantonu w dniach 8–9 września 2025 r. z dużym rozmachem i szerszym globalnym udziałem. WIZYTA STUDYJNA PO CHINACH oraz pierwszy w historii Puchar Golfa AFL Fresh Produce Reemoon. »

Pozostało tylko trzy tygodnie na rejestrację wystawcy na targi FRUIT LOGISTICA 2026
10 lipiec 2025
Targi FRUIT LOGISTICA, które odbędą się w Berlinie w dniach 4-6 lutego 2026 r., to wiodące targi branży świeżych produktów. Dzięki nowym formatom, możliwościom nawiązywania kontaktów na wysokim poziomie i globalnemu zasięgowi, jest to wydarzenie, którego nie można przegapić dla profesjonalistów z branży. Rejestracja trwa do 31 lipca 2025 r. Dzięki nowym formatom wydarzeń, edycja zapowiada się jako najbardziej wartościowa jak dotąd dla firm z całego świata. »

Emmeci świętuje 50 lat rzemiosła w zakresie opakowań premium
10 lipiec 2025
„Szczęście nie puka do drzwi, ono przychodzi w pięknym pudełku” – to hasło nadało ton imprezie Emmeci, która świętowała swoje 50-lecie, prezentując wyjątkowe, sztywne pudełko z suchym tłoczeniem, zaprojektowane przez artystę Pietro Terziniego, łączące włoski design, doskonałość inżynierską i artystyczną kreatywność. Czerwiec 2025 roku był punktem kulminacyjnym obchodów 50-lecia Emmeci. Florencki producent, spółka Coesia i światowy lider w sektorze maszyn pakujących premium, otworzył drzwi swojej siedziby w Cerreto Guidi dla klientów i partnerów na ekskluzywny Dzień Otwarty. »