Nowa formuła targów ColdChain Poland 2021

2 marzec 2021
ColdChain Poland Virtual Expo to odpowiedź na aktualną sytuację epidemiczną w Polsce jako alternatywa dla targów stacjonarnych. Jest to jedyne takie rozwiązanie na rynku dla przedsiębiorstw działających w chłodniczym łańcuchu dostaw, aby w bezpieczny sposób wziąć udział w wydarzeniu biznesowym, prezentując swoje usługi i produkty za pośrednictwem dedykowanej platformy internetowej. Nie zabraknie także licznych paneli dyskusyjnych oraz prelekcji, które są nieodłącznym elementem targów ColdChain Poland.

Nowoczesna rozwiązanie dla poszukujących partnerów biznesowych
ColdChain Poland Virtual Expo to wyjątkowa platforma internetowa, która umożliwia spotkanie i współpracę osób związanych z branżą chłodniczego łańcucha dostaw, branżą spożywczą, handlem hurtowym i detalicznym oraz sektorem HoReCa. Prezentacja na wydarzeniu to okazja do nawiązania kontaktów z przedstawicielami firm szukającymi rozwiązań w zakresie chłodnictwa i logistyki w temperaturze kontrolowanej.Nawiązywanie kontaktów biznesowychodbywa się w ramach wybranych spotkań indywidualnych, umawianych po akceptacji obu stron. Platforma daje możliwość łączenia się online zarówno z nowymi, jak i już istniejącymi klientami i partnerami biznesowymi, w przyjaznym i otwartym środowisku podczas 3 dni trwania targów.

Platforma łącząca świat chłodniczego łańcucha dostaw z branża spożywczą
Strategicznym partnerem ColdChain Poland są targiWorldFood Poland – najważniejsze wydarzenie branży spożywczej – od produkcji aż po wyrób końcowy i jego sprzedaż. Połączenie obu wydarzeń w ramach jednej platformy internetowejgwarantuje dostęp do idealnego grona odbiorców, a zarazem jest wspaniałą okazją do dyskusji i wymiany poglądów oraz poszerzenia wiedzy pod okiem specjalistów z branży.

Kreowanie wizerunku firmy poprzez profesjonalną prezentację produktów
Uczestnictwo w targach, to świetna okazja do budowania wizerunku firmy poprzez profesjonalną prezentację produktów. To także miejsce do spotkań i rozmów z obecnymi i przyszłymi kontrahentami, wprowadzenia na rynek i promocji nowych produktów i usług, pozyskania opinii klientów na temat produktów firmy, śledzenia najnowszych trendów. Udział w wydarzeniu  umożliwia poznanie  potencjalnych partnerów, sprzedaż produktów i usług, pozyskiwanie nowych dostawców i rozwiązań lub identyfikację nowych możliwości i inicjatyw, omówienie bieżących  problemów i uzyskanie odpowiedzi od ekspertów branżowych podczas licznych spotkań, dyskusji i konferencji.

Więcej informacji na temat możliwości udziału w targach:
e-mail: lukasz@coldchain.pl; www.coldchain.pl

Przeczytaj również:

Food & Drinks Malaysia by SIAL, 1-3 July 2025 MITEC Kuala Lumpur

11 czerwiec 2025
Food & Drinks Malaysia by SIAL ma szansę stać się wiodącą wystawą żywności i napojów w Malezji i całym regionie - zapewniającą skoncentrowaną platformę dla branży w kierunku wejścia na rynek do bramy stolicy żywności Azji - Malezji. Udział w targach daje wystawcom możliwość eksploracji przedsięwzięć biznesowych, nawiązywania kontaktów i nawiązywania partnerstw z malezyjskimi i międzynarodowymi firmami, inwestorami i agencjami rządowymi, wykorzystując dynamiczny rynek F&B i potencjał ekonomiczny ASEAN. »

Poznaj świat win i alkoholi - mistrzowska klasa Vinexpo 2025

9 czerwiec 2025
Poszerz swoją wiedzę dzięki Vinexpo India 2025 Masterclass Series, prowadzonej przez Vinexpo Academy, globalnie uznaną platformę edukacji, innowacji i spostrzeżeń branżowych. Pogłęb wiedzę o produktach dzięki fachowo prowadzonym degustacjom. Poznaj trendy rynkowe dzięki bezstronnym, wartościowym spostrzeżeniom. Bądź na bieżąco dzięki treściom opracowanym przez światowych ekspertów. Każda sesja prowadzona przez uznanych sommelierów, mistrzów destylacji »

FRUITNET i IFPA łączą siły, aby dostarczać wartościowe treści na ASIA FRUIT LOGISTICA PEET UP

7 czerwiec 2025
Fruitnet i IFPA przygotują program treści wypełnionych spostrzeżeniami na wiodącym międzynarodowym wydarzeniu dla branży świeżych produktów w Ameryce Łacińskiej ASIA FRUIT LOGISTICA PERU MEET UP, zupełnie nowe międzynarodowe wydarzenie łączące handel eksportem świeżych produktów w Ameryce Łacińskiej z kluczowymi nabywcami z Azji i całego świata, rozpocznie się w Limie w dniach 28-29 października 2025 r. »
Partnerzy