21Food Online Expo, trzecia sesja (Azja), uroczyste otwarcie 1 marca

1 marzec 2021
In order to promote the corporate brand image, expand the global food foreign trade market, and obtain orders, the 21Food Online Expo, the 3rd session   (Asia) hosted by 21Food and Topservice Exhibition was opened on March 1st, Beijing time, 11 o'clock.
From March 1st to March 5th, domestic and foreign high-quality food and food ingredient companies gathered here to experience the new exhibition mode such as online booths, live video broadcasts, and new product releases brought about by technological empowerment.

Exhibitors
This exhibition contains 2 themed trade halls, bringing together exhibitors from all over the world. Many of them have participated in FOE consecutively, which is a great affirmation of the FOE effect.

International exhibitors

ProPlan Industrial Co. Ltd.(Thailand)

We at ProPlan Industrial has been in the business from 2007. All our products are shelf-stable and are at their best for at least 18 months. Our range of Curry pastes and Asian cooking sauces are able to transport dishes to flavors straight out of the vibrant and aromatic streets of Thailand, Asia, and the world. Our Ready-to-eat vegetarian line promotes good health especially this season, and our Ready-to-cook noodles and sauce are both practical and authentically flavorful.

NAM VIET FOODS AND BEVERAGE COMPANY LTD(Vietnam)

The Nam Viet Foods & Beverage Co., LTD is 100% Vietnamese owned with 25 years of experience in the beverage field for local markets and the processing of goods for exporting companies in Vietnam. In the second quarter of 2016 the owner of Nam Viet F&B decided to expand to markets worldwide and rapidly conquer the trust of our clients from the first order through quality control, fast delivery and most importantly our main goal to service client accounts after sale and client satisfaction.

Chinese Exhibitors

KUNSHAN KINGLAI、Zhenjiang Heng Goodwill、GUANGZHOU FLOWER、YANTAI HUAHAI、Guangdong Kelong、Shenzhen Jiuda、Shandong Jianyuan、 Xinghua Oli、NANTONG DINGBUR、FUJIAN XAIN YANG YANG、Henan Tianmimi……

Buyers
The registration of global buyers is hot! It is estimated that there will be 12,000 professional buyers, through the digital platform to negotiating, docking, and matching.

For more information, pls click the links:
For computer: https://expo.21food.com
For mobile: https://wap.21food.com/online/international/
Original link :https://www.21food.com/news/detail75627.html

Przeczytaj również:

Fruit Attraction 2025 stawia zdecydowany krok naprzód i będzie gospodarzem największej edycji w swojej historii

17 lipiec 2025
Na niecałe dwa miesiące przed końcem targów Fruit Attraction 2025, organizowanych przez IFEMA MADRID i FEPEX, targi potwierdzają doskonałe tempo marketingowe swojej 17. edycji, osiągając 95% obłożenia na łącznej powierzchni 72 700 metrów kwadratowych, co potwierdza ich pozycję jednego z wiodących międzynarodowych wydarzeń w branży owocowo-warzywnej. Targi kontynuują tym samym realizację celu, jakim jest przekroczenie wyników z poprzednich edycji, a prognozy wskazują na ponad 2500 wystawców, 75 000 metrów kw., »

Poznaj ekspertów w ASIAFRUIT KNOWLEDGE CENTRE

17 lipiec 2025
Targi ASIA FRUIT LOGISTICA 2025 mają na celu dostarczenie najwyższej jakości informacji i spostrzeżeń odwiedzającym ASIAFRUIT KNOWLEDGE CENTRE – dynamicznego centrum treści oferującego kompleksowy program prelekcji prowadzonych przez ekspertów, dyskusji panelowych i prezentacji produktów. Targi ASIAFRUIT KNOWLEDGE CENTRE odbywają się na terenie targów przez wszystkie trzy dni targów ASIA FRUIT LOGISTICA (3-5 września 2025 r.). Oferują one trzy wyjątkowe pakiety treści: Asiafruit Congress, Asiafruit Business Forum i Asiafruit Showcase. »

Targi Good Life Expo 1-3 sierpnia 2025 r. | Międzynarodowe Centrum Kongresowe Kyalami, Johannesburg

16 lipiec 2025
Targi Good Life to ważna platforma dla zwiedzających poszukujących informacji, które pomogą im ulepszyć jakość życia i odkryć produkty gotowe do sprzedaży detalicznej. Stanowią one kluczowe miejsce spotkań dla producentów, dystrybutorów i sprzedawców detalicznych, oferując wystawcom atrakcyjną ofertę. Branża zdrowia i wellness przeżywa obecnie globalny boom, którego wartość prognozuje się na poziomie odpowiednio 13 miliardów dolarów do 2026 roku i 568 miliardów dolarów do 2029 roku. »
Partnerzy