
Rozpoczyna się odliczanie dla Macfrut Digital
28 sierpień 2020
Liczby pierwszych i jedynych cyfrowych targów branży świeżych produktów, które odbędą się w dniach 8-10 września, są ogromne: 530 powierzchni wystawienniczych, z których 40% będzie gościć firmy zagraniczne, 600 zarejestrowanych do tej pory kupców z całego świata i 4000 zarejestrowanych odwiedzających, z czego 70% pochodzi z zagranicy.
Zbliża się pierwsza edycja Macfrut Digital, wirtualnych targów branży świeżych produktów, które odbędą się w dniach 8-10 września 2020 r. Liczby odnotowane do tej pory, zaledwie kilka dni przed oficjalnym otwarciem, dowodzą, że była to dobra decyzja: 530 lokali wystawienniczych zostało sprzedanych 400 wystawcom (w momencie rozpoczęcia imprezy docelowo było 200 jednostek, co daje łącznie 150 wystawców), rejestracje zostały wyprzedane, a firmy zostały umieszczone na liście oczekujących, a wielu zagranicznych uczestników to 40% wystawiających firm i 600 kupujących, którzy już zarejestrowali się na platformie, w tym 550 z zagranicy.
Najbardziej uderzające liczby dotyczą uczestników zagranicznych. Prawie jeden na dwóch wystawców pochodzi z zagranicy, na czele z Chinami z aż 87 wystawcami, dzięki współpracy z ATPC (Centrum Promocji Handlu Rolnego), organem promocyjnym chińskiego Ministerstwa Rolnictwa i Spraw Wsi, który był jedenym ze zwolenników wydarzenia. Oprócz Chin, w „Pawilonie Kraju”, międzynarodowym pawilonie, który został dodany do dziewięciu pierwotnie planowanych pawilonów, będzie kilka wspólnych stoisk. Zarejestrowani uczestnicy pochodzą z Ameryki Środkowej i Południowej (Kolumbia, Chile i Dominikana), Europy (Belgii, Francji, Niemiec, Grecji, Holandii, Hiszpanii i Szwajcarii). Nie zabraknie także uczestników z Europy Wschodniej (Albanii, Bułgarii i Ukrainy).
Wystawcy będą mieli uprzywilejowany kanał, w którym będą mogli „komunikować się” z 600 kupcami, którzy już zarejestrowali się na platformie (550 z zagranicy i 50 z Włoch) oraz organizować spotkania B2B. W rzeczywistości Macfrut Digital będzie oferował dwa poziomy interakcji: jeden dla zwiedzających, którzy będą mogli zwiedzać wirtualne stoiska, komunikować się ze sobą, prosić o informacje i nawiązywać kontakt w celu umówienia spotkań biznesowych, a drugi dla wystawców, którzy będą mogli planować spotkania B2B z kupującymi za pomocą zaprogramowanego programu. Dostęp do Macfrut Digital można uzyskać z dowolnego urządzenia internetowego (PC lub smartfon), natomiast spotkania B2B będą dostępne online, ale tylko z komputera PC, za pośrednictwem dedykowanego łącza udostępnionego przez personel.
Dostęp do platformy Macfrut Digital jest możliwy po rejestracji, która jest bezpłatna. Na dzień dzisiejszy zarejestrowało się już ponad 4000 odwiedzających, z czego 70% pochodzi z zagranicy. W ciągu ostatnich kilku dni liczba zgłoszeń do udziału wzrosła wykładniczo. Dlatego osoby zainteresowane udziałem powinny jak najszybciej zarejestrować się, aby zapewnić sobie udział, pamiętając, że dopuszczalna jest maksymalna liczba 30 000 odwiedzających.
Renzo Piraccini, prezes Macfrut, wyjaśnia: „Rozpoczęliśmy nową przygodę i możemy śmiało powiedzieć, że sektor owoców i warzyw zareagował wyjątkowo dobrze. Wierzymy, że jesteśmy pionierami w realizacji projektu, który ma ogromny potencjał, który jeszcze kilka miesięcy temu był niewyobrażalny. Fakt, że stan zagrożenia zdrowia trwa, powodując poziom niepewności na szczeblu międzynarodowym, pokazuje, że podjęliśmy właściwą decyzję, która zmieniła sposób, w jaki podchodzimy do sektora”.
Przeczytaj również:

Food & Drinks Malaysia by SIAL, 1-3 July 2025 MITEC Kuala Lumpur
11 czerwiec 2025
Food & Drinks Malaysia by SIAL ma szansę stać się wiodącą wystawą żywności i napojów w Malezji i całym regionie - zapewniającą skoncentrowaną platformę dla branży w kierunku wejścia na rynek do bramy stolicy żywności Azji - Malezji. Udział w targach daje wystawcom możliwość eksploracji przedsięwzięć biznesowych, nawiązywania kontaktów i nawiązywania partnerstw z malezyjskimi i międzynarodowymi firmami, inwestorami i agencjami rządowymi, wykorzystując dynamiczny rynek F&B i potencjał ekonomiczny ASEAN. »

Poznaj świat win i alkoholi - mistrzowska klasa Vinexpo 2025
9 czerwiec 2025
Poszerz swoją wiedzę dzięki Vinexpo India 2025 Masterclass Series, prowadzonej przez Vinexpo Academy, globalnie uznaną platformę edukacji, innowacji i spostrzeżeń branżowych. Pogłęb wiedzę o produktach dzięki fachowo prowadzonym degustacjom. Poznaj trendy rynkowe dzięki bezstronnym, wartościowym spostrzeżeniom. Bądź na bieżąco dzięki treściom opracowanym przez światowych ekspertów. Każda sesja prowadzona przez uznanych sommelierów, mistrzów destylacji »

FRUITNET i IFPA łączą siły, aby dostarczać wartościowe treści na ASIA FRUIT LOGISTICA PEET UP
7 czerwiec 2025
Fruitnet i IFPA przygotują program treści wypełnionych spostrzeżeniami na wiodącym międzynarodowym wydarzeniu dla branży świeżych produktów w Ameryce Łacińskiej
ASIA FRUIT LOGISTICA PERU MEET UP, zupełnie nowe międzynarodowe wydarzenie łączące handel eksportem świeżych produktów w Ameryce Łacińskiej z kluczowymi nabywcami z Azji i całego świata, rozpocznie się w Limie w dniach 28-29 października 2025 r. »