Ponad 6000 prac na konkurs Marlene

10 grudzień 2020
Ponad 6 000 zdjęć z 36 krajów i 25 000 polubień otrzymanych przez galerię na stronie 25.marlene.it, która zawiera wszystkie „dzieła sztuki”, które przybyły do Terlano. Oto liczby odnoszące się do udanej inicjatywy: międzynarodowego konkursu cyfrowego zainicjowanego przez VOG z okazji 25-lecia Marlene®, flagowej marki Konsorcjum Południowego Tyrolu.Rozpoczęty 15 września i zakończony dwa miesiące później, 15 listopada, konkurs dał konsumentom możliwość wyrażenia wartości Marlene® i zilustrowania tego, co reprezentuje dla nich jabłko Córki Alp.

„Otrzymaliśmy wiele datków: gdybyśmy wydrukowali je na kartce papieru A3 i ułożyli jeden na drugim, osiągnęlibyśmy wysokość Sciliar, jednej z kultowych gór Południowego Tyrolu - Südtirol”, wyjaśnia Hannes Tauber, menedżer ds. marketingu w Konsorcjum VOG. „To demonstracja przywiązania do Marlene®, która napełnia nas radością, a jednocześnie pokazuje, jak nasza marka może inspirować wyobraźnię szerokiego grona ludzi w wielu krajach i w każdym wieku”.
 
VOG zgromadził 6118 kreacji z całego świata, w większości z Włoch i wielu z Hiszpanii, a także z Holandii. Marlene® zapewniła również platformę dla wielu utalentowanych młodych artystów z całego świata oraz dla uczniów szkół artystycznych z Włoch i Hiszpanii, którzy wnieśli znaczący wkład w projekt. „Ważna jest dla nas twórcza wizja młodych artystów” - kontynuuje Hannes Tauber. „W naszym konkursie wzięło udział ponad 300 lekcji we Włoszech i 250 w Hiszpanii, które przesłały swoje interpretacje, oferując świeży iw wielu przypadkach prawdziwie innowacyjny wygląd”.
Teraz wybrane jury ma trudne zadanie wyłonienia 25 najlepszych prac, kierując się takimi kryteriami, jak jakość estetyczna, uroczysty charakter treści oraz emocje przekazywane przez dzieło. Najwyżej ocenione dzieła sztuki będą pojawiać się w wizerunku firmy Marlene® przez cały rok obchodów 25-lecia. 25 finalistów również osobiście doświadczy świata Marlene® podczas wycieczki do Południowego Tyrolu - Südtirol.

Przeczytaj również:

LibyaFood Expo 2026 – Brama do dynamicznie rozwijającego się rynku Afryki Północnej

31 październik 2025
Siódma edycja LibyaFood Expo, największych i najważniejszych targów branży spożywczej w Libii, odbędzie się w dniach 29 marca – 1 kwietnia 2026 roku na terenie Tripoli International Fair Ground. To kluczowe wydarzenie stanowi wyjątkową platformę dla krajowych i międzynarodowych producentów żywności, umożliwiając im prezentację oferty, nawiązywanie kontaktów biznesowych i ekspansję na jeden z najbardziej perspektywicznych rynków Afryki Północnej. »

Polscy rolnicy docenieni przez PepsiCo w ramach Global Farmer Awards

31 październik 2025
Firma PepsiCo po raz pierwszy nagrodziła rolników z całego świata w ramach Global Farmer Awards – inicjatywy promującej zrównoważone i innowacyjne praktyki rolnicze. Uroczystość wręczenia nagród odbyła się 15 października w Purchase w stanie Nowy Jork. Wśród blisko 60 laureatów z 19 krajów znaleźli się także przedstawiciele z Polski – firma Jagrol, prowadząca nowoczesne uprawy ziemniaków w województwie wielkopolskim. »

FRIZO – naturalna wydajność i polska innowacja w chłodnictwie i ciepłownictwie przyszłości

30 październik 2025
Nowoczesne chillery amoniakalne FRIZO łączą ekologię, efektywność i bezpieczeństwo. Dzięki zastosowaniu naturalnego czynnika chłodniczego – amoniaku (NH₃) – oraz innowacyjnych rozwiązań, takich jak trójsekcyjny separator oleju czy automatyczny układ powrotu oleju, urządzenia te zapewniają stabilną i ekonomiczną pracę przez długie lata. Kompaktowa konstrukcja, wysoki współczynnik efektywności (COP) oraz niskie koszty eksploatacji czynią chillery FRIZO idealnym rozwiązaniem dla nowoczesnych zakładów »
Partnerzy