Fresh Market 2019

7 październik 2019

3 października w luksusowym Hotelu Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim odbyła się 12 edycja konferencji Fresh Market, która zgromadziła kupców z regionalnych, krajowych i międzynarodowych sieci handlowych oraz producentów i dostawców świeżych owoców, warzyw i kwiatów, a także firm świadczących usługi dla rolnictwa.
Celem Fresh Market jest umożliwienie producentom, dystrybutorom i dostawcom przeprowadzenia indywidualnych rozmów biznesowych z przedstawicielami sieci handlowych. Na tegorocznej konferencji były obecne sieci z Polski, jak ARCHELAN, CARREFOUR, DINO, FRAC, MAKRO, NASZ SKLEP, PGS (Polska Grupa Supermarketów), PIOTR i PAWEŁ, STOKROTKA, ŻABKA. W konferencji uczestniczyły również: czeska BILLA, litewska MAXIMA, mołdowska LINELLA, ukraińskie sieci TAVRIA-V i VARUS, a także białoruskie ALMI, EVROOPT, GIPPO, SANTA, SPAR, i ALC. Spotkania z sieciami z Ukrainy,
Białorusi, Litwy, Mołdowii czy Czech są szansą dla polskich firm zaistnienia na dynamicznie rozwijających się rynkach.

Podczas konferencji ogłoszono uroczyście zwycięzcę konkursu „Fresh Market Award 2019”. Tytuł ten zdobyła firma HAZERA POLAND za pomidor malinowy klasy premium ROSAMUNDA o wyjątkowym smaku w typie Coeur du boeuf (bawole serce), rekomendowanym do produkcji towarowej w warunkach szklarniowych. Atutem odmiany jest wyśmienity smak nawiązujący do pomidorów „z dawnych lat", unikalny kształt, intensywny połysk oraz głębokie żebrowanie.
Zaraz potem rozpoczął się Cocktail Dinner Party, na którym uczestnicy w nieformalnej atmosferze, przy dźwiękach fortepianu i rozkoszując się wspaniałym jedzeniem, kontynuowali rozmowy handlowe i nawiązywali kontakty w branży.
Organizatorzy starali się stworzyć jak najlepsze warunki uczestnikom po to, by skupili się wyłącznie na celu biznesowym. Wszyscy goście mogli korzystać z bufetu śniadaniowego oraz napojów gorących i zimnych. Zostali również zaproszeni na lunch. Podczas całej konferencji mogli liczyć na wsparcie Matchmakera, który pomagał w dotarciu do osób reprezentujących konkretną firmę i umówieniu spotkania.
Konferencja Fresh Market, dając możliwość zainicjowania współpracy pomiędzy producentami i eksporterami świeżych owoców, warzyw i kwiatów z sieciami handlowymi oraz przedsiębiorstwami świadczącymi usługi dla branży, przełoży się niewątpliwie na zwiększenie obrotów i zysków uczestników wydarzenia.

Przeczytaj również:

Food & Drinks Malaysia by SIAL, 1-3 July 2025 MITEC Kuala Lumpur

11 czerwiec 2025
Food & Drinks Malaysia by SIAL ma szansę stać się wiodącą wystawą żywności i napojów w Malezji i całym regionie - zapewniającą skoncentrowaną platformę dla branży w kierunku wejścia na rynek do bramy stolicy żywności Azji - Malezji. Udział w targach daje wystawcom możliwość eksploracji przedsięwzięć biznesowych, nawiązywania kontaktów i nawiązywania partnerstw z malezyjskimi i międzynarodowymi firmami, inwestorami i agencjami rządowymi, wykorzystując dynamiczny rynek F&B i potencjał ekonomiczny ASEAN. »

Poznaj świat win i alkoholi - mistrzowska klasa Vinexpo 2025

9 czerwiec 2025
Poszerz swoją wiedzę dzięki Vinexpo India 2025 Masterclass Series, prowadzonej przez Vinexpo Academy, globalnie uznaną platformę edukacji, innowacji i spostrzeżeń branżowych. Pogłęb wiedzę o produktach dzięki fachowo prowadzonym degustacjom. Poznaj trendy rynkowe dzięki bezstronnym, wartościowym spostrzeżeniom. Bądź na bieżąco dzięki treściom opracowanym przez światowych ekspertów. Każda sesja prowadzona przez uznanych sommelierów, mistrzów destylacji »

FRUITNET i IFPA łączą siły, aby dostarczać wartościowe treści na ASIA FRUIT LOGISTICA PEET UP

7 czerwiec 2025
Fruitnet i IFPA przygotują program treści wypełnionych spostrzeżeniami na wiodącym międzynarodowym wydarzeniu dla branży świeżych produktów w Ameryce Łacińskiej ASIA FRUIT LOGISTICA PERU MEET UP, zupełnie nowe międzynarodowe wydarzenie łączące handel eksportem świeżych produktów w Ameryce Łacińskiej z kluczowymi nabywcami z Azji i całego świata, rozpocznie się w Limie w dniach 28-29 października 2025 r. »
Partnerzy