Nowa linia marek własnych MAKRO dla wizjonerów w gastronomii

27 październik 2017

Sieć hurtowni MAKRO Polska wprowadza trzy nowe marki własne z myślą o gastronomii. MAKRO Chef, MAKRO Professional i MAKRO Premium to linie wysokiej jakości produktów spożywczych i chemicznych oraz akcesoriów do wyposażenia, które dostosowane są do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych.
Sukces w gastronomii zależy w dużej mierze od wykorzystywanych w kuchni produktów, środków i narzędzi. Szefowie kuchni mogą tworzyć swoje kulinarne dzieła sztuki właśnie dzięki produktom o niezmiennej jakości i wszechstronności. Dlatego też Marki MAKRO Chef, MAKRO Professional i MAKRO Premium na pierwszym miejscu stawiają właśnie gwarancję wysokiej jakości przy równoczesnym zachowaniu korzystnych cen.

Asortyment powstał przy współpracy z ekspertami i szefami kuchni, w oparciu o ich doświadczenia i spostrzeżenia. Wszystkie produkty poddawane są testom i ścisłej kontroli jakościowej tak, by jak najlepiej dopasować je do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych. W efekcie dostępne produkty spożywcze, środki chemiczne oraz narzędzia i urządzenia inspirują do wychodzenia poza kanon kulinarnych doznań i poszerzania swojego wachlarza specjalizacji oraz poprawiają komfort pracy.
- MAKRO Chef – to wysokiej jakości produkty i półprodukty spożywcze do przygotowywania potraw, w optymalnych opakowaniach dostosowanych do potrzeb gastronomii i atrakcyjnych cenach,
- MAKRO Premium – to unikalne w smaku produkty spożywcze o jakości przewyższającej standardy dostępne na rynku, umożliwiające tworzenie potraw m.in. fine dining,
- MAKRO Professional – to środki czystości i produkty niekonsumpcyjne, w tym profesjonalne narzędzia i urządzenia dla wyspecjalizowanych grup klientów.
Wszystkie trzy marki dostępne są w opakowaniach o nowoczesnej szacie graficznej, zawierających jasny i przejrzysty opis parametrów i zastosowania.
Jedne z pierwszych dostępnych produktów nowych marek własnych MAKRO to m.in. sosy, majonezy, musli, krojona fasola szparagowa, boczek wieprzowy czy płyny do czyszczenia powierzchni. Do końca 2018 roku w ofercie znajdzie się prawie 500 pozycji tych marek dedykowanych ekspertom w gastronomii.

mat. prasowe Makro

Przeczytaj również:

POLECO 2024 – biznesowe wydarzenie dla zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska

6 listopad 2024
Targi POLECO 2024 potwierdziły swój status kluczowego wydarzenia biznesowego w branży ochrony środowiska i gospodarki komunalnej, przyciągając ponad 5000 uczestników gotowych nawiązać wartościowe kontakty handlowe oraz wymienić się wiedzą o najnowszych trendach i technologiach w tej dynamicznie rozwijającej się branży. Wystawcy z 10 krajów zaprezentowali innowacyjne rozwiązania – od zaawansowanych maszyn do segregacji i recyklingu »

Wyniki testów inwentaryzacji RFID

5 listopad 2024
Przeprowadzone testy na terenie zakładu wyrobów spożywczych potwierdziły, że technologia RFID sprawdzi się w optymalizacji procesu inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi we wszystkich wskazanych lokalizacjach. Szacunki wskazują, iż przy liczbie 10 tys. środków trwałych do zinwentaryzowania metodą tradycyjną potrzeba 30 pełnych dni, a za pomocą RFID 2 dni, natomiast samo tworzenie raportu zajmie 5 min przy 5 dniach metodą ręczną. »

Wyniki testów inwentaryzacji RFID na przykładzie producenta spożywczego

5 listopad 2024
Wiodący producent wyrobów spożywczych powierzył firmie ISS RFID przeprowadzenie testów systemu RFID w obszarze produkcyjnym, magazynowym i biurowym. Ich celem było zbadanie środowiska dla funkcjonowania technologii RFID i sprawdzenie możliwości optymalizacji obszaru inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi. Testy, których wyniki przedstawiono w 3. kwartale br., potwierdziły zasadność wdrożenia technologii radiowej. »
Partnerzy