Modelowy Sklep - skrojony na miarę klienta

3 listopad 2016
Jak co roku w centralnej części hali wystawienniczej zlokalizowany będzie Modelowy Sklep - The Perfect Store. To okazja zarówno dla projektantów, jak i zarządzających sieciami handlowymi, by przyjrzeć się trendom oraz nowościom produktowym, które ułatwią stworzenie wyjątkowego sklepu. Wystawcy, którzy zaprezentują tam swoje rozwiązania zyskają okazję do bezpośredniej rozmowy z klientami i praktycznego przedstawienia oferty. VII Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow 2016 odbędą się 16 i 17 listopada br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie.

Modelowy Sklep zaprojektowany z najwyższą starannością, zbudowany w oparciu o najnowsze materiały wykończeniowe i wyposażony w nowości pokazuje po co warto sięgnąć przy aranżacji obiektu handlowego. Co roku właściciele i zarządzający sieciami licznie odwiedzają tę część ekspozycji Targów RetailShow, by na miejscu przyjrzeć się nowościom oraz porównać konkurencyjne rozwiązania. Dla firm prezentujących tam swoje produkty to okazja, by osobiście przekonać do nich klientów.

Nowoczesny projekt
Tegoroczny Modelowy Sklep będzie zbudowany na powierzchni 228 mkw. Projekt bazuje na bieli, która jest wiodącym kolorem dla wnętrz i wyjątkowo dobrze sprawdza się w sklepach spożywczych. Projektantka Modelowego Sklepu, Ewa Gawroniak-Olejniczak, właścicielka EGO-STUDIO Shop Design, zaproponowała połączenie z naturalnie bielonym drewnem, a w wybranych miejscach także z mocnym akcentem kolorystycznym - zielenią w odcieniu limonki. Jak przekonuje kolor ten kojarzy się ze świeżością, orzeźwieniem, a dodatkowo jasne, czyste wnętrze uwydatni produkt w kolorowym opakowaniu.

Ważnym elementem dobrze zaprojektowanego sklepu jest komunikacja wizualna. Zaproponowany graficzny minimalizm został zestawiony z charakterystycznym akcentem starych rycin. Te z kolei odwołują się do tradycji, która budzi pozytywne skojarzenia. – Ta stylistyka jest nawiązaniem do światowych trendów, w których często przywoływany jest klimat dawnych lokalnych sklepów i rodzinnych manufaktur – dodaje Ewa Gawroniak-Olejniczak.

Wyposażenie sklepu
W Modelowym Sklepie będzie można obejrzeć wiele rynkowych nowości, jak np. winylowe podłogi drewnopodobne czy nowatorskie rozwiązania regałów dedykowanych poszczególnym grupom asortymentowym. W szczególności warto przyjrzeć się nowościom chłodniczym, np. stołom dla stref promocyjnych. Nie zabraknie także innych funkcjonalnych elementów wyposażenia i oświetlenia o ciekawym designie, dobrej jakości i cenie.

Informacje praktyczne
VII Targi RetailShow odbędą się w dniach 16-17 listopada 2016 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska. Wstęp na targi jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej lub w recepcji w dniu targów http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja.

Mat. prasowe: Lawenda Public Relations

Przeczytaj również:

Spotkania Biznesowe osiągają wielki finał

4 czerwiec 2024
Zakończenie China Business Meet Up rozpoczyna odliczanie do ASIA FRUIT LOGISTICA. Roadshow Business Meetups osiąga swój wielki finał w Szanghaju, a do powrotu ASIA FRUIT LOGISTICA do Hongkongu pozostało 100 dni. ASIA FRUIT LOGISTICA China Business Meet W dniach 27–28 maja w Szanghaju zgromadziło ponad 1600 specjalistów z branży. Odwiedzający targi spędzili dwa dni na rozmowach i spostrzeżeniach, wysokiej jakości networkingu oraz tętniącym życiem B2B expo skupionym na dynamicznym i szybko rozwijającym się chińskim rynku świeżych produktów. »

Winogrona stołowe z Fresh Energy

4 czerwiec 2024
Fresh Energy jest jednym z egipskich producentów i eksporterów świeżych warzyw i owoców. Fresh Energy oferuje produkty pochodzące ze swojego gospodarstwa, w którym uprawiane są świeże produkty najwyższej jakości, zgodnie z najsurowszymi normami jakościowymi. Fresh Energy z dumą produkuje swoje produkty zgodnie ze standardami Unii Europejskiej zgodnie z wymaganiami klientów hipermarketów takich jak ALDI, Carrefour, Benny’s, Tesco czy LIDL. Fresh Energy oferuje szeroką gamę egipskich winogron. »

Nowe testy potwierdzają lepsze plony roślin melona przy zastosowaniu agrofilmów marki Arrigoni Lirsa

3 czerwiec 2024
Wysokie temperatury latem oraz ataki mszyc i innych szkodników to główne przeszkody, które hodowcy melonów muszą pokonać, aby osiągnąć zadowalające wyniki. Nowe badania terenowe przeprowadzone na ziemi włoskich liderów branży OP Lorenzini Naturamica z Mantui i Azienda Agricola Malavasi dostarczyły obfitego potwierdzenia skuteczności stosowania agrofilmów w kontrolowaniu temperatury, »
Partnerzy