Zintegrowany plan komunikacji na 25-lecie Marlene®

12 październik 2020

Założona w 1995 roku marka Marlene® stale się rozwijała przez pierwsze 25 lat, stając się jedną z najbardziej znanych marek w sektorze owoców i warzyw zarówno we Włoszech, jak i w wielu krajach, w których jest obecna ze swoimi odmianami jabłek. „Najnowsze badania rynkowe potwierdzają reputację marki Marlene® i jej popularność wśród konsumentów, ze znajomością marki we Włoszech wynoszącą ponad 90%”, wyjaśnia Hannes Tauber, kierownik ds. Marketingu w Konsorcjum VOG.

Jabłko, które jest dziełem sztuki
Międzynarodowy konkurs cyfrowy stawia konsumentów w centrum uwagi, powierzając im projekt nowego wizerunku promocyjnego Marlene® na cały rok jubileuszowy. „Produkcja jabłka nie jest łatwa - kontynuuje Tauber - Nasi producenci mogą uchodzić za prawdziwych artystów dzięki niestrudzonej i pełnej pasji pracy, jaką każdego dnia wykonują w swoich sadach jabłoniowych, które znajdują się w wyjątkowych miejscach pod względem ekspozycji i klimatu, jak ziemie między Merano, Bolzano, Bressanone i niższą Atesiną. Dlatego postanowiliśmy poprosić naszych konsumentów, aby powiedzieli nam, co oznacza dla nich jabłko Marlene®, tworząc rysunek, obraz, autentyczną grafikę przemawiającą do świata tym samym językiem ”. Przez dwa miesiące, do 15 listopada 2020 roku, konsumenci z całego świata będą mogli bezpośrednio przesyłać swoje zdjęcia w specjalnej sekcji strony marlene.it: przesłano już ponad 1000 zdjęć. Jury wybierze 25 najlepszych prac artystycznych na podstawie takich kryteriów, jak jakość estetyczna, uroczysty charakter treści i emocje, które przekazuje dzieło.
Najwyżej oceniane dzieła sztuki będą podstawą komunikacji z okazji 25-lecia Marlene®. Ponadto wszystkich 25 „finalistów” będzie mogło odwiedzić królestwo jabłek Południowego Tyrolu - Südtirol podczas pobytu w gospodarstwach rolnych zarządzanych przez producentów Marlene®.


Intensywna i zorganizowana kampania komunikacyjna 
Aby uczcić tę ważną rocznicę, Konsorcjum VOG opracowało plan komunikacji poświęcony Marlene®, który podzielony na dwie fazy obejmie cały sezon sprzedaży 2020-2021. W pierwszej fazie, równocześnie z konkursem cyfrowym, odbędzie się kampania telewizyjna z emisją komercyjną w głównych stacjach, kampania cyfrowa w mediach społecznościowych oraz w czasopismach online i drukowanych, zestawy promocyjne dla klientów B2B oraz handel program marketingowy obejmujący działania w punktach sprzedaży detalicznej i kanale hurtowym obejmującym ekspozycje i szyldy POS oraz okładziny ścienne i plakaty. „Oczywiście przez cały ten okres jabłka Marlene® będą wyróżniać się nowymi naklejkami z okazji 25-lecia, a także etykietami i serią materiałów, które oznaczy ten ważny kamień milowy”, wyjaśnia Hannes Tauber. 
Druga faza odbędzie się między końcem stycznia a sierpniem 2021 r.: najwyżej ocenione prace graficzne w konkursie cyfrowym w pełni scharakteryzują wizerunek jabłek Marlene® i pojawią się na różnych materiałach reklamowych, etykietach, opakowaniach, naklejkach i specjalnie stworzonych gadżetach . „Chcemy, aby 25-lecie Marlene® wniosło nową energię, rozmach i pozytywne nastawienie do sektora, zmieniając sposób prezentacji owoców”, podsumowuje Hannes Tauber.

Przeczytaj również:

Rejestracja handlowa otwarta dla Fruit Attraction 2024 i LIVEConnect

10 czerwiec 2024
rofesjonaliści z branży owocowo-warzywnej mogą teraz zakupić karnety dla zwiedzających na 16. edycję Fruit Attraction. Targi organizowane przez IFEMA MADRID i FEPEX odbędą się w dniach 8-10 października i po raz kolejny zgromadzą w Madrycie całą społeczność światowego przemysłu owocowo-warzywnego. Fruit Attraction oferuje różne możliwości wejścia, dostosowane do potrzeb odwiedzających. Od profesjonalnego karnetu jednodniowego (dziennego) do trzydniowego. »

Krajowe Mistrzostwa Kawy w Singapurze powracają do Specialty Coffee & Tea Asia, gdzie odbędą się pierwsze w historii SIGEP Asia

8 czerwiec 2024
Edycja już 26–28 czerwca 2024 r. w Sands Expo & Convention Center Singapore. SCTA jest obecnie częścią inauguracyjnego SIGEP Asia, pierwszej w historii azjatyckiej edycji wiodących na świecie włoskich międzynarodowych targów rzemieślniczych branży lodów, ciast, piekarni i kawy SIGEP, które mają gościć do 10 000 gości branżowych i kupujących oraz ponad 250 wystawców i marek z 20 krajów i regionów. »

Fruit Attraction ogłasza nową edycję konkursu Innovation Hub Awards

6 czerwiec 2024
Już kolejny rok Fruit Attraction organizuje nową edycję konkursu Innovation Hub Awards. Nagrody te, honorujące innowacyjność i przedsiębiorczość w branży owocowo-warzywnej, mają na celu wystawianie i współwystawianie firm, które zgłaszają najlepszy projekt, produkt lub usługę, kładąc nacisk na kryteria innowacyjności, zrównoważonego rozwoju, stosowanej technologii i wiedzy. Firmy biorące udział w Fruit Attraction 2024 zainteresowane uczestnictwem mogą to zrobić do 4 września »
Partnerzy