Mazovia Business Congress za nami.

27 listopad 2014


To wspaniała inicjatywa, której celem z jednej strony jest zaprezentowanie ciekawej tematyki biznesowej, z drugiej zaś skojarzenie ludzi z inicjatywą, dla których osobiste kontakty są wartością dodaną do pozyskanej podczas spotkania wiedzy.

Ten kongres to nie tylko obfitujące w wiedzę i ciekawe kontakty spotkanie biznesowe, ale również możliwość obcowania ze sztuką. Uczestnicy kongresu mieli bowiem niecodzienną okazję wysłuchania profesjonalnych prelekcji w otoczeniu artystycznych fotografii przedstawiających polskie aktorki i artystki autorstwa fotografa Piotra Piesiaka. Po kongresie odbył się bankiet biznesowy w Ristorante Belotto. Był on dodatkowa okazją do zawarcia kontaktów w mniej formalnej atmosferze.

Prelegentami na kongresie byli: Michał Maciejewski z Sensownego Biznesu, Andrzej Krawczyk z Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych, Miłosz Ryniecki z Goldenline,
Bartłomiej Bieleninnik z Kancelarii Sczaniecka Bieleninnik, Dariusz Stępień z Instytutu Nowych Możliwości, Dymitr Kołodyński Ekspert ds. Wizerunku, Grzegorz Turniak z Mangling Mavens oraz Klaudia Pingot ze Smart Coaching.

Partnerzy kongresu: GoldenLine, BMW Bawaria Motors, Akademia Rozwoju Systemów Sieciowych, Smart Coaching, Sczaniecka Bieleninnik Kancelaria Prawnicza S.A., Mangling Mavens, Instytut Nowych Możliwości, Kapitał Marki, Polsko-Szwedzka Izba Gospodarcza, Action S.A., Active Jet, Projekt Wspierania Przedsiębiorczości, Antra, Almot-auto, Fuerza, Headcash, Lookash-Hair-Beauty-Cafe, mFactor, przybylowski.net, The Venue, Ristorante Belotto, Stowarzyszenie Polka Potrafi, Kris, Expression, GreenUp Fitness, Leviatan, Nestle Profesional, Dwór Konstancin, MakemeBeauty, Kruliq Wine&Art., Piotr Piesiak Fotografia, IbI, Expression, Platforma Produktów i Usług, Limba kosmetyki krzemowe, Sensowny biznes, Alianz, Hotel Jabłoń Resort.

Patroni medialni: Infor.pl, magazyn Manager, Franczyzna&biznes, Business English magazine, Biznesprzykawie.pl, StartUp magazine, Naszepiaseczno.pl, Woman-news.pl, Fundusze Europejskie pismo ogólnopolskie, przedsiębiorcy.eu, jak.tv, TwojaInicjatywa!, biznesowy.net, franczyznawpolsce.pl, Media Elite, TVR, Law Business Quality, PIAP, Pangea Magazine, polskajestpiekna.eu, Art Imperium, erp-portal.pl, 4allwomen.pl, Imperium Kobiet, Klub Integracji Europejskiej, Mam spotkanie.pl, Luksusportal.pl, Warsaw Highlights, BE-ART, Arkada, Moda w Polsce, Świat Elit, PolandFruits, Portal Innowacji.

Nagrody dla uczestników kongresu ufundowały firmy: BMW Bawaria Motors, Limba kosmetyki krzemowe, IBI, Expression, Antra, Action SA, Dwór Konstancin, MakeMeBeauty, Lookash, GreenUp Fitness, Piotr Piesiak, Kruliq Wine&Art, Fuerza, Platforma Produktów i Usług, Leviatan.

2014-11-27-biznes-z-klasa2.jpg

Organizatorzy dziękują  firmie The Venue za pomoc w organizacji kongresu, Ristorante Belotto za przygotowanie wyśmienitej kolacji oraz Kruliq Wine&Art za przeprowadzenie degustacji.

Więcej na: www.bizneszklasa.pl, https://www.facebook.com/media/set/?set=a.723967191033289.1073741831.319947991435213&type=3

Foto: Piotr Laczycki
mat. prasowe: Biznes z klasą

Przeczytaj również:

Konsorcjum Fresh Produce wzywa rząd do umożliwienia oficjalnych inspekcji

7 maj 2024
„Staliśmy się pośmiewiskiem Europy”: Szef konsorcjum Fresh Produce krytykuje strategię graniczną Wielkiej Brytanii Nigel Jenney, dyrektor naczelny konsorcjum Fresh Produce Consortium (FPC), potępił rozwiązanie graniczne przyjęte przez rząd Wielkiej Brytanii po brexicie. „Rząd w zręczny sposób stworzył najbardziej nieefektywną i kosztowną granicę na świecie” – stwierdziła Jenney. „Ta jedyna w życiu szansa została zaprzepaszczona”. »

Ulepszenia monitorowania Echinothrips dzięki nowej pułapce Bug-Scan® Green

6 maj 2024
Zaprojektowane z myślą o optymalizacji monitorowania, nowe pułapki samoprzylepne Bug-Scan® Green okazały się siedmiokrotnie bardziej atrakcyjne dla Echinothrips niż żółte lub niebieskie pułapki samoprzylepne. „W przypadku wciornastków, które rzadko latają, atrakcyjne lepkie pułapki są kluczem do skutecznego rozpoznania – zasadniczej części skutecznego programu kontroli IPM” – mówi Yannah Cornelis, menedżer produktu ds. monitorowania i rozpoznania. »

Innowacja odmianowa i certyfikowana jakość: dwa wydarzenia dedykowane szkółkom roślin

2 maj 2024
W ciągu ostatnich kilku lat włoska branża szkółkarska stała się strategicznym graczem w ewolucji łańcuchów dostaw owoców. Początkowo utworzona i rozwijana w kontekście regionalnym, następnie przeszła proces samoorganizacji, agregacji i ekspansji, wykraczając poza granice krajowe, stając się wiodącym przemysłem międzynarodowym. »
Partnerzy