Ruszył konkurs na najlepsze wydarzenie zimy

17 marzec 2016

Do 15 kwietnia 2016 roku można zgłaszać projekty do drugiej edycji konkursu Brief for Poland, poświęconej wydarzeniom zimowym. Szanse na zwycięstwo mają ciekawe imprezy, które wpływają na pozytywne postrzeganie danego miasta, wzmacniają jego wizerunek oraz przyczyniają się do budowania marki miejsca.

Najlepsze wydarzenie zimy, czyli jakie?
Nie jest istotne, czy impreza odbyła się w dużym mieście, czy w małej gminie, czy brało w niej udział kilkadziesiąt osób, czy kilka tysięcy. Nieważne jest także to, czy było to wydarzenie muzyczne, sportowe, kulinarne, naukowe, biznesowe czy inne. Liczy się ciekawy pomysł wpisujący się w DNA miasta.
- Polacy mają niezwykłe pomysły i potrafią je dobrze realizować, a w Polsce odbywa się coraz więcej eventów na bardzo wysokim poziomie - mówił podczas uroczystości ogłoszenia wyników Czesław Lang, przewodniczący jury w konkursie „Najlepsze wydarzenie lata 2015”, dyrektor generalny Lang Team.

Do konkursu można zgłaszać wydarzenia, które odbyły się od 1 października 2015 roku do 31 marca 2016 roku. Zgłoszenia mogą wysyłać organizatorzy, współorganizatorzy oraz patroni wydarzeń, czyli podmioty administracji publicznej, firmy, stowarzyszenia, fundacje i osoby prywatne. Dane wydarzenie może zostać zgłoszone tylko jeden raz, ale jedna instytucja może zgłosić do konkursu więcej niż jeden projekt.

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są w formie elektronicznej: należy pobrać formularz zgłoszeniowy ze strony www.brief.pl/strona,konkurs_b4p.html, wypełnić go oraz przesłać pocztą elektroniczną na adres konkurs@brief.pl.

Kryteria oceny
Analizy oraz oceny merytorycznej nadesłanych zgłoszeń dokonuje jury, biorąc pod uwagę takie kryteria jak: oryginalność i innowacyjność pomysłu, wpływ wydarzenia na wzmocnienie wizerunku miejsca. Jury oceni także to, w jaki sposób impreza wpisuje się w DNA miasta i strategię rozwoju, jakie narzędzia marketingowe zostały wykorzystane, estetykę elementów wizualizacji, sukces organizacyjny przedsięwzięcia.

Laureaci otrzymają tytuł NajlepszegoWydarzenia Zimy 2015/2016. Ponadto zwycięskie projekty będą prezentowane na łamach magazynu "Brief" i na stronie www.brief.pl.

Najważniejsze informacje:
Do konkursu można zgłaszać imprezy, które odbyły się od 1 października 2015 roku do 31 marca 2016 roku.

Zgłoszenia
Formularz zgłoszeniowy wysyłamy na adres konkurs@brief.pl, z dopiskiem w tytule e-maila: ZGŁOSZENIE: Konkurs Najlepsze Wydarzenie Zimy 2015/2016.

Terminy:
Przyjmowanie zgłoszeń: 1 marca - 15 kwietnia 2016 roku
Prace jury: 18 - 25 kwietnia 2016 roku
Wyłonienie zwycięzców: do 30 kwietnia 2016 roku
Gala ogłoszenia wyników i wręczenia nagród: maj 2016 roku
Więcej informacji pod linkiem http://www.brief.pl/strona,konkurs_b4p.html.

Na podst. mat. prasowych: BRIEF

Przeczytaj również:

Spotkania Biznesowe osiągają wielki finał

4 czerwiec 2024
Zakończenie China Business Meet Up rozpoczyna odliczanie do ASIA FRUIT LOGISTICA. Roadshow Business Meetups osiąga swój wielki finał w Szanghaju, a do powrotu ASIA FRUIT LOGISTICA do Hongkongu pozostało 100 dni. ASIA FRUIT LOGISTICA China Business Meet W dniach 27–28 maja w Szanghaju zgromadziło ponad 1600 specjalistów z branży. Odwiedzający targi spędzili dwa dni na rozmowach i spostrzeżeniach, wysokiej jakości networkingu oraz tętniącym życiem B2B expo skupionym na dynamicznym i szybko rozwijającym się chińskim rynku świeżych produktów. »

Winogrona stołowe z Fresh Energy

4 czerwiec 2024
Fresh Energy jest jednym z egipskich producentów i eksporterów świeżych warzyw i owoców. Fresh Energy oferuje produkty pochodzące ze swojego gospodarstwa, w którym uprawiane są świeże produkty najwyższej jakości, zgodnie z najsurowszymi normami jakościowymi. Fresh Energy z dumą produkuje swoje produkty zgodnie ze standardami Unii Europejskiej zgodnie z wymaganiami klientów hipermarketów takich jak ALDI, Carrefour, Benny’s, Tesco czy LIDL. Fresh Energy oferuje szeroką gamę egipskich winogron. »

Nowe testy potwierdzają lepsze plony roślin melona przy zastosowaniu agrofilmów marki Arrigoni Lirsa

3 czerwiec 2024
Wysokie temperatury latem oraz ataki mszyc i innych szkodników to główne przeszkody, które hodowcy melonów muszą pokonać, aby osiągnąć zadowalające wyniki. Nowe badania terenowe przeprowadzone na ziemi włoskich liderów branży OP Lorenzini Naturamica z Mantui i Azienda Agricola Malavasi dostarczyły obfitego potwierdzenia skuteczności stosowania agrofilmów w kontrolowaniu temperatury, »
Partnerzy