VII edycja WorldFood Poland, 20-22 kwietnia 2021

16 wrzesień 2020

Rok 2020 okazał się trudny dla wielu branż gospodarczych, jednak jak pokazuje historia każdy kryzys to nowe rozdanie kart. Warto już teraz zaplanować ścieżkę odbudowy marki i skorzystać z możliwości nawiązania biznesowych relacji podczas największych targów biznesowych branży spożywczej.

Największym atutem targów WoldFood Poland jest możliwość bezpośredniego kontaktu producentów, przetwórców i handlowców. Ekspozycje targowe, prezentacje i degustacje, rozmowy B2B, liczne prelekcje i pokazy, panele ekspertów i przedsiębiorców tworzą wielką gamę ofert, otwierającą dostęp nie tylko do produktu, ale i do świadomości korzyści z jego zakupu i sprzedaży. To także okazja do poznania nowinek branżowych – w nowo powstałej strefie Innowacji, po raz pierwszy pojawią się produkty oraz rozwiązania, które zrewolucjonizują przemysł. Będzie także możliwość porozmawiać z twórcami aplikacji Zdrowe Zakupy, która została zwycięzcą w Plebiscycie Food Innovation Challenge 2020.  Targi WorldFood Poland gromadzą co roku przedsiębiorców i menadżerów, prezesów firm i dyrektorów różnych specjalizacji w branży spożywczej, ekspertów i analityków rynkowych, ale także dziennikarzy i organizacje, reprezentujące zróżnicowane potrzeby i interesy konsumenta. 

Przeczytaj również:

Partnerzy