Private Label Show po raz czwarty w Lublinie!

27 listopad 2017
W dniach 7-8 grudnia 2017 odbędzie się kolejna, czwarta już edycja Targów Producentów Marek Własnych i Produktów Naturalnych PL Show. Są to nowoczesne Targi business to business dedykowane profesjonalistom z branży marek własnych. Celem realizacji imprezy jest stworzenie przyjaznej biznesowi przestrzeni umożliwiającej nawiązywanie relacji handlowych.

Rozwiń swój biznes
Targi organizowane są z myślą o przedsiębiorstwach, które rozwijają lub są zainteresowane rozwinięciem produkcji w segmencie marek własnych (dotyczy to zarówno produktów food oraz non-food) oraz produktów naturalnych. Podczas dwóch dni imprezy zostanie zaprezentowana oferta przedsiębiorstw wytwarzających artykuły we wszystkich kategoriach produktowych FMCG. Począwszy od producentów produktów świeżych i mrożonych, a skończywszy na producentach produktów chemicznych czy przemysłowych. Targi służą prezentacji możliwości polskich i zagranicznych dostawców oraz zaaranżowaniu kontaktów handlowych z kupcami reprezentującymi przedsiębiorstwa handlujące markami własnymi.

Produkty naturalne
Formuła tegorocznej edycji Targów Producentów Marek Własnych i Produktów Naturalnych PL Show, na życzenie wystawców, poszerzona została o produkty naturalne i ekologiczne. Rynek produktów eko stale rośnie, na świecie jest jedną z niewielu branż, która od kilkudziesięciu lat permanentnie notuje wzrosty. Proces ten widoczny jest dla wszystkich konsumentów – półki ze zdrową żywnością można znaleźć już niemal w każdym dużym sklepie. Targi będą doskonałą okazją do poznania aktualnych trendów rozwoju rynku produktów i usług naturalnych oraz powiązanych z nimi branż, a także możliwością do bezpośredniego kontaktu z podmiotami zainteresowanymi tą tematyką.

Nowoczesny handel
Na targach obecni są decydenci największych sieci handlowych działających na terenie Polski oraz krajów ościennych. Private Label Show jest idealną okazją, by nawiązać z nimi kontakt, uzyskać dostęp do największych kanałów sprzedaży i współtworzyć fenomen sukcesu rynkowego jakim jest marka własna. W poprzednich edycjach wydarzenia udział wzięli przedstawiciele następujących sieci handlowych: Aldik, Auchan, Bać Pol, Carrefour, Enter UK, Eurocash, GK Specjał, Grupa Passa, Intermarche, Kropka, Leclerc, LSS Społem, Makro, Marki Polskie, Mila, Piotr i Paweł, Polomarket, PSH Unia, Spar, Społem, Stokrotka, Topaz.

W tym samym czasie na terenie Targów Lublin S.A. odbędą się Targi Sadownicze Best Berries.

Zapraszamy do udziału w wydarzeniu.
Wstęp na Targi jest bezpłatny po  wcześniejszej rejestracji, której można dokonać na stronie internetowej http://www.plshow.pl/pl/118/rejestracja_zwiedzajacych oraz na miejscu podczas trwania wydarzenia.

Targi Lublin, ul. Dworcowa 11, Lublin. Szczegóły: www.plshow.pl 

Przeczytaj również:

GPG wprowadza na rynek nową genetykę jeżyn

22 maj 2024
Global Plant Genetics (GPG) i polski program hodowli Rubusa Niwa właśnie zawarły umowę licencyjną na dwie nowe odmiany jeżyny pierwiosnkowej. Umowa dotyczy reprezentowania przez GPG odmian Maryna i Juhas na szeregu terytoriów międzynarodowych. Światowy przemysł jeżynowy rośnie nieprzerwanie od wielu lat i niezwykle istotne jest wprowadzenie na rynek ulepszonych odmian, które pomogą w tym rozwoju i jeszcze bardziej go przyspieszą »

Interpera2024: skupienie się na wizytach technicznych

22 maj 2024
Interpera 2024 zgromadzi międzynarodowy sektor gruszek w dniach 26–27 czerwca w Óbidos w Portugalii. Oprócz głównego dnia konferencji organizatorzy przygotowali gruszkowe wizyty techniczne, których po prostu nie można przegapić! Uczestnicy zapoznają się z uprawą i ochroną gruszek w Portugalii. Program będzie łączył wymianę wiedzy i wizyty w firmach. Uczestnicy Interpera 2024 zostaną przeniesieni do serca regionu gruszkowego Rocha, w obszar znany jako Oeste, gdzie koncentruje się 90% produkcji. »

Macfrut - miejsce, w którym można dowiedzieć się, w jakim kierunku zmierza ten sektor

20 maj 2024
Macfrut, międzynarodowe wydarzenie dla branży świeżych produktów, po raz kolejny spotkało się z entuzjastycznym przyjęciem wystawców. W trzydniowych targach w Rimini Expo Centre wzięło udział ogółem 56 200 osób, co stanowi wzrost o 13% w porównaniu z rokiem ubiegłym. To była najbardziej ekscytująca edycja jak dotąd i widać, że branża jest dynamiczna i pewna przyszłości. Powodów do zadowolenia z przebiegu tej imprezy jest wiele. »
Partnerzy