Interpoma Business Match, wirtualna międzynarodowa platforma

22 październik 2020
Interpoma Connects - Digital Days for the Apple Economy 19 i 20 listopada to znacznie więcej niż dwudniowa seria cyfrowych wydarzeń poświęconych międzynarodowemu sektorowi. Jest to również okazja do nawiązania kontaktu z globalnym przemysłem poprzez udział w wirtualnym spotkaniu Interpoma Business Match. Rejestracje są już otwarte i zakończą się 18 listopada. »

BIOFRUIT CONGRESS 2020 - All you need to know for the most sustainable demand

21 październik 2020
The 3rd international BIOFRUIT CONGRESS about the future demand for Organic fresh produce and other sustainable “Value-Chains”. It is running next October 20th, 21rst & 22nd during 3 cessions at 15h-16h30. You can access via FruitAttraction LIVEConnect platform, at “CONGRESS & SEMINAR PROGRAMME” menu. More info at www.biofruitcongress.com and www.ifema.es/en/fruit-attraction »

Nowe ekologiczne opakowanie wykonane jest w 100% z papieru nadającego się do recyklingu

20 październik 2020
Zaczyna się nowa era w zrównoważonym sektorze opakowań: Grupa Sorma wprowadza opakowania na owoce i warzywa, które są w 100% oparte na papierze, a zatem całkowicie nadają się do recyklingu. Zaprojektowane modele nadające się do pakowania owoców i warzyw posiadają nowatorski i wyróżniający się w stosunku do obecnie na rynku element składowy: wyposażone są w okienko z siatki celulozowej »

BIOFRUIT CONGRESS panel cessions

19 październik 2020
The 3rd edition of the international congress will be held in 3 cessions on 20-21 & 22 October from 3:00pm to 4:30pm, each day via streaming on the Fruit Attraction “LIVEConnect” platform. The main European purchasing centres and international institutions (including the European Commission itself) will share their analysis and best strategies to respond to the increase in global demand for fresh organics and other sustainable lines. »

Zdalne spotkania B2B Fresh Market

15 październik 2020
W zeszłym tygodniu 8 i 9 października odbyły się zdalne spotkania B2B, pomiędzy dostawcami i kupcami świeżych owoców i warzyw z całej Europy, na platformie stworzonej do internetowych wydarzeń – Airmeet. Każdy uczestnik otrzymał bezpośredni link do wirtualnej Sali pełnej wirtualnych stolików z logo oraz nazwami firm – VIPów, kupców, dystrybutorów czy specjalnie zaproszonych gości. Podczas tych dwóch dni w spotkaniach udział wzięło ponad 100 osób. »

Macfrut looks to the future

15 październik 2020
Macfrut looks to the future with optimism. In order to meet the expectations of its target audience, the international trade fair for the fruit and vegetable sector is set to take place in May 2021 as a major face-to-face event, hoping that the Covid-19 emergency will be over by then: the 37th edition of Macfrut is scheduled to be held from 4 to 6 May 2021 at the Rimini Expo Centre. Melon will be the event’s key product, symbolising the quality of Italian fruits and vegetables, and will be discussed and promoted during a series of events involving buyers and visitors. »

The first webinar of the Eurocastanea network

14 październik 2020
Last week, the European Chestnut Network organised its first ever webinar on the current harvest, market prospects in Europe, and the impact of the health crisis. Eurocastanea, the European chestnut network brought online nearly 70 operators from the chestnut sectors: producers, APOs and marketers from 8 countries. Participants from Austria, Spain, France, Greece, Italy, Portugal, Morocco and Chile connected to follow this mini conference on this season’s chestnut production and the impact of the covid-19 on consumption. »

Zintegrowany plan komunikacji na 25-lecie Marlene®

12 październik 2020
Konkurs cyfrowy i nowy skoordynowany wizerunek we wszystkich kanałach, aby uczcić rocznicę marki jabłek z Południowego Tyrolu - Südtirol. Założona w 1995 roku marka Marlene® stale się rozwijała przez pierwsze 25 lat, stając się jedną z najbardziej znanych marek w sektorze owoców i warzyw. „Najnowsze badania rynkowe potwierdzają reputację marki Marlene® i jej popularność wśród konsumentów, ze znajomością marki we Włoszech wynoszącą ponad 90%”, wyjaśnia Hannes Tauber, kierownik ds. Marketingu w Konsorcjum VOG. »

Lepsze wybarwienie owoców i więcej składników odżywczych

9 październik 2020
Jabłko i granat to dwie najpopularniejsze uprawy na świecie. Wysoka konsumpcja i konkurencja na rynku wymagają masowej produkcji, świadomej wszystkich zagrożeń, które mogą wpłynąć na jakość. Oparzenia słoneczne, nierównomierne wybarwienie i gatunki inwazyjne to niebezpieczeństwa, na jakie narażeni są producenci przy uprawie tych dwóch upraw.Z drugiej strony konsumenci coraz bardziej wymagają produktów o wysokich właściwościach jakościowych, odżywczych i sensorycznych. »
Partnerzy