Konkurs Smart Cuisine - dania dietetyczne, wywiad z Jurkiem Walczykiem – prezesem Klubu Szefów Kuchni

22 luty 2019
Fundacja Klubu Szefów Kuchni jest organizatorem konkursu „Smart Cuisine – dania dietetyczne”, który kieruje przede wszystkim do kucharzy, dla których zdrowe i smaczne gotowanie jest istotnym elementem życia zawodowego. Zadaniem konkursowym będzie przygotowanie dania pod hasłem: „Karotenoidy - naturalne barwniki w warzywach i owocach strażnikami parametrów zdrowia”. »

Dania dietetyczne czyli Smart Cuisine na Targach EuroGastro i WorldHotel

21 luty 2019
Na Targach EuroGastro i WorldHotel zawsze można znaleźć odbicie najnowszych trendów w gastronomii i hotelarstwie. Tak będzie również podczas tegorocznej edycji. Tym razem organizatorzy poświęcili wiele uwagi zdrowemu stylowi życia, a zwłaszcza właściwemu odżywianiu. Fundacja Klubu Szefów Kuchni zorganizuje specjalny konkurs poświęcony tej właśnie tematyce. »

Stanowisko KUPS i KZGPOiW po posiedzeniu sejmowej Komisji Rolnictwa i Rozwoju Wsi

20 luty 2019
Producenci soków oraz owoców i warzyw, zrzeszeni wokół Krajowej Unii Producentów Soków oraz Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw, negatywnie oceniają podwyżkę podatku VAT do 23 proc. na napoje owocowe i warzywne. Od początku ostrzegamy przed niekorzystnymi zmianami, jakie ustawa niesie dla polskiej gospodarki – sadowników, rolników, producentów oraz konsumentów. »

Stanowisko Instytutu Biznesu nt. planowanych podwyżek VAT na napoje owocowe i warzywne

18 luty 2019
towarów i usług oraz ustawy – Ordynacja podatkowa”. Zgodnie z założeniami, istotna część stawek VAT na poszczególne produkty została obniżona, część jednak drastycznie wzrośnie – jak w przypadku napojów owocowych. W pierwotnym kształcie, resort zaproponował podwyżkę stawek VAT na nektary i napoje owocowe, warzywne lub owocowo-warzywne z minimalną zawartością soku 20 proc., »

Pawilon Bellavita, pokazy kulinarne, smaki i zapachy Włoch

14 luty 2019
Już po raz trzeci Bellavita, największe targi żywności i napojów Made-in-Italy, łączy siły z WorldFood, aby promować tradycyjną włoską żywność i napoje i powraca w dniach 7 - 9 marca do Warszawy, sprowadzając prawdziwy i niepowtarzalny smak włoskiej kuchni, oferując odwiedzającym wyjątkową okazję do odkrycia unikatowych produktów. Bellavita Expo to wiodąca platforma B2B poświęcona promocji włoskiej żywności i napojów poprzez aktywności na jedenastu wystawach. »

Nutraceutyki - moda czy potrzeba

21 styczeń 2019
Rynek nutraceutyków rozwija się bardzo dynamicznie. Obecnie segment żywności funkcjonalnej i nutraceutyków należy do najdynamiczniej rozwijających się działów przemysłu spożywczego. Roczną wielkość sprzedaży liczy się już nie w milionach, lecz w miliardach dolarów. Nutraceutyki, to składniki biologicznie aktywne, które mogą występować w żywności funkcjonalnej lub oddzielnie, i wywierają udokumentowany i korzystny wpływ na zdrowie poprzez ich udział w procesach metabolicznych. »

WorldFood Poland 2019

16 styczeń 2019
Na targach WorldFood Poland 2019 firmy mogą zaprezentować swoje produkty w różnych sektorach, a wiele miesięcy przed rozpoczęciem targów organizatorzy zajmują się wyszukiwaniem potencjalnych kooperantów i inwestorów zainteresowanych współpracą z wystawcami. Następnie organizują ich przyjazd do Warszawy na serię wcześniej umówionych spotkań. Taka formuła zwiększa efektywność wystąpienia na targach i skraca czas dotarcia do kontrahenta. »

Produkty mleczne jako żywność funkcjonalna

14 styczeń 2019
Rynek produktów mlecznych w Polsce jest już dojrzały – po latach dynamicznego wzrostu wolumeny sprzedażowe ustabilizowały się, jednak rośnie wartość sprzedaży, którą napędzają nowe trendy konsumenckie. Wysokie zapotrzebowanie na tego typu produkty pozwoliło wykształcić się na polskim rynku liderom w zakresie produkcji i dystrybucji nabiału. Rynek nabiału jest bardzo perspektywiczny. »

Świąteczne żniwa w sektorze spożywczym

20 grudzień 2018
Polski konsument w szczególny sposób przygotowuje się do Świąt Bożego Narodzenia, zaopatrując się oczywiście w prezenty, ale także w artykuły spożywcze. Atmosferę świąteczną czuć w sklepach od listopada. Nie brakuje promocji, a konsumenci chętniej sięgają po produkty z wyższej półki, ze względu na ten wyjątkowy czas. Nie brakuje też na polskich stołach świątecznych atrakcji z innych kuchni. Dynamika sprzedaży detalicznej z roku na rok w Polsce rośnie średnio o 4 proc. »
Partnerzy